Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/warrocktr/public_html/forum/global.php:1) - Line: 1551 - File: inc/functions.php PHP 5.4.45 (Linux)
File
Line
Function
[PHP]
errorHandler->error
/inc/functions.php
1551
header
/inc/class_session.php
360
my_setcookie
/inc/class_session.php
98
session->load_guest
/global.php
57
session->init
/showthread.php
21
require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/warrocktr/public_html/forum/global.php:1) - Line: 1551 - File: inc/functions.php PHP 5.4.45 (Linux)
File
Line
Function
[PHP]
errorHandler->error
/inc/functions.php
1551
header
/inc/class_session.php
365
my_setcookie
/inc/class_session.php
98
session->load_guest
/global.php
57
session->init
/showthread.php
21
require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/warrocktr/public_html/forum/global.php:1) - Line: 1551 - File: inc/functions.php PHP 5.4.45 (Linux)
File
Line
Function
[PHP]
errorHandler->error
/inc/functions.php
1551
header
/inc/class_session.php
106
my_setcookie
/global.php
57
session->init
/showthread.php
21
require_once
Warning [2] Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/warrocktr/public_html/forum/global.php:1) - Line: 1551 - File: inc/functions.php PHP 5.4.45 (Linux)
-Accountunuz mu çalındı? Ticket mı lazım ?
-3 aylık Gold Premium aldınız ama 2. ay dinarınız mı gelmedi ? Ticket mı lazım ?
-Oyuna girmeye çalışıyorsunuz ama server gözükmüyor ! Teknik destek mi lazım ?
-Seviyeli bir clana girmek istiyorsunuz ama aradığınız clanı bulamadınız mı ?
-Bunlar ve daha fazlası için tek yapmanız gereken üye olmak.
5 gün önce 800 g1 almıstım siteye kodu girdim g1 vermedi bende ticket attım 1. Ticketin cvp gelmeyince 2. attım bu sabah 2 sininde cevabı gelmiş.
Thank you for contacting GamersFirst Payments Support. We apologize for the delayed response.
Please note that we are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket 101228-000282. However, due to the complexity of some issues it may take a bit of time to fully resolve the matter.
If you would like to provide additional information to your current ticket, please follow these steps:
- Log in to your GamersFirst account and click on Support.
- Select a game and choose the account you are inquiring about.
- Go to "My Stuff".
- Under "My Overview" click on "Questions".
- Open your ticket by clicking on the subject of your original ticket.
- Scroll down and click on "Update Question".
- Enter all information necessary and click on "Submit Update to Question".
Please refrain from submitting multiple tickets regarding one issue as this will not speed up the process.
We sincerely appreciate your patience during this process and apologize for any inconvenience due to the delay.
Best Regards,
Çeviri: GamersFirst Ödemeler Destek ulaştığınız için teşekkür ederiz. Biz gecikmiş yanıt için özür dileriz.
Biz senin sorunun farkındayız ve şu anda orijinal bilet 101228-000282 üzerinde gayretle çalışıyorlar dikkat edin. Bununla birlikte, bazı sorunların karmaşıklığı nedeniyle tamamen meseleyi çözmek için biraz zaman alabilir.
Eğer geçerli bilet için ek bilgi sağlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin isterseniz:
- GamersFirst hesap ve tıkırtı Destek giriş yapın.
- Bir oyun seçin ve ilgili sorgulayan ve hesap seçin.
- "My Stuff" gidin.
- "Sorular" on "Benim Bakış"a tıklayın altında.
- Özgün bilet konusunda tıklayarak bilet açın.
- aşağı ve "Update Sorunu"üzerine tıklayın ilerleyin.
- "Soru için Güncelleştirme Gönder" üzerinde gerekli ve tıklama ile tüm bilgilerinizi girin.
Bu süreci hızlandırmak olmayacak gibi bir konu ile ilgili çoklu bilet göndererek kaçının.
Biz içtenlikle bu süreçte sabır için teşekkür ederiz ve herhangi bir rahatsızlık gecikme nedeniyle özür dileriz.
Saygılarımızla,
------------------------------------------------------------------------
Thank you for contacting the GamersFirst Payments Team regarding your purchase.
In order to better assist you, please respond to this ticket and include the following information:
• The payment method used (Moneybookers, ClickandBuy, etc.).
• The date of your purchase.
• Your Transaction and Order ID.
As soon as we have received the requested information we will be happy to assist you further. We apologize for any inconvenience this may have caused.
Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!
Best Regards,
Çeviri:
Takım satın alma ile ilgili GamersFirst Ödemeler için teşekkür ederiz.
Size daha iyi yardım etmek amacıyla, bu bilete yanıt verin ve aşağıdaki bilgileri içerir:
Kullanılan ödeme yöntemi (Moneybookers, ClickandBuy, vb) •.
Satın alma tarihi •.
Senin İşlem ve Sipariş Numarası •.
En kısa sürede biz size daha fazla yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır istenen bilgileri aldık. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz.
Bizimle bağlantı kurduğunuz için tekrar teşekkür ederiz. Size War Rock deneyiminizi takip etmeye devam umut!
Saygılarımızla,
(Bu Mesaj 12-31-2010 10:40 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : Raito.)
Kullanılan ödeme yöntemi (Moneybookers, ClickandBuy, vb) •.
Satın alma tarihi •.
Senin İşlem ve Sipariş Numarası •.
Yanlız burada Kullanılan ödeme yöntemi diyor Esn İle ne alakası var anlamadım birde
işlem ve sipariş numarası İşlem numarasını anladımda Sipariş nasıl oluyor?