<![CDATA[Warrock Türkiye / Ship Supply - Ödeme Sorunları / Payment Issues]]> http://forum.warrocktr.com/ 2024-04-28T11:44:22Z MyBB 2012-01-27T02:29:36Z 2012-01-27T02:29:36Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Famas-Retail--34658 <![CDATA[Famas Retail]]> false 2011-09-18T10:18:10Z 2011-09-18T11:03:55Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Premium-Promo-Kod-cevab%C4%B1-Acil <![CDATA[Premium Promo Kod cevabı (Acil)]]>
Greetings gamer,

Thank you for contacting War Rock Customer Support. We appreciate you taking the time to contact us.

We have now added the XM8 and AW50F weapon into your account for 60 and 7 days respectively.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Should you require any further assistance, please feel free to submit another ticket and we will be happy to assist you.

Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!

Regards,

Bu ticket dün geldi ama benim hesabımda silahlar yok Ss.gif Napabilirim?]]>
false
2011-08-02T15:27:39Z 2011-08-02T15:49:00Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ticket-cevab%C4%B1-geldi-%C5%9Fimdi-ne-yapmal%C4%B1y%C4%B1m <![CDATA[Ticket cevabı geldi, şimdi ne yapmalıyım?]]>
Bu Ticketlardan bi şey anlamadım ben heleki son tickettan bana yardımcı olabilecek arkadaş var mı ?

Ticket 1 :

Gold Premium ve G1Credits satın alma ile ilgili GamersFirst Ödemeler Takım başvurduğunuz için teşekkür ederiz.

Size daha iyi yardımcı olmak amacıyla, lütfen bu bilet cevap verecek ve aşağıdaki bilgileri içermelidir:

*Ödeme yöntemi (Moneybookers, ClickandBuy, vb.) Kullanılır.

*Satın alma tarihi.

*İşlem ve Sipariş No.

*E-posta ödeme sağlayıcınızdan aldığınız ekran görüntüsü.

İstenen bilgi almış gibi kısa zamanda bu konuda size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.
Bu durumun neden olabileceği herhangi bir rahatsızlıktan dolayı özür dileriz.
Bizimle bağlantı kurduğunuz için tekrar teşekkür ederim.War Rock deneyiminin keyfine devam umut!

Saygılarımızla,

Ticket 2 :


GamersFirst Ödemeler Destek irtibat için teşekkür ederiz. Biz bizimle irtibata geçmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Lütfen sorunun farkında olduğunu ve şu anda orijinal bilet 110731-000648 gayretle çalışıyorlar.
Ancak bazı konuların karmaşıklığı nedeniyle, tam olarak, sorunu çözmek için biraz zaman alabilir.

Mevcut bilet için ek bilgi sağlamak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki adımları izleyin:

*GamersFirst hesabınıza oturum açın ve Destek üzerine tıklayın.

*Bir oyun seçin ve hesap soran seçin.

*"My Stuff" git.

*"Sorular" altında "Genel Bakış" butonuna tıklayınız.

*Orijinal biletin konu üzerine tıklayarak bilet açın.

*Aşağı doğru kaydırın ve "Update Sorunu" üzerine tıklayın.

*Gerekli tüm bilgileri girin ve "Soru Güncelleme Gönder" butonuna tıklayın.


Lütfen bu süreci hızlandırmak gibi bir konu ile ilgili birden fazla bilet göndererek imtina.
Biz içtenlikle bu işlem sırasında gösterdiğiniz sabır için teşekkür ederiz ve gecikme yüzünden herhangi
bir rahatsızlık için özür dileriz.

Ticket 3 :

GamersFirst Ödemeler Destek irtibat için teşekkür ederiz. Biz bizimle irtibata geçmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz.

Biz çözümü için uygun personel için bu talebi iletildi. Çözülecek bu sorun için biraz zaman alabileceğini not edin.

Biz büyük bir sabır ve anlayış için teşekkür ederiz.

Ticket 4:

Biz bu zorlukları yaşıyor olduğunu duyduğumuz için üzgünüz.
Lütfen dikkat, tüm kredi kartı alımları Moneybookers ile işleme tabi tutulacaktır.
Teşebbüs işlem durumu hakkında daha fazla bilgi almak için, doğrudan CSR@moneybookers.com az
Moneybookers Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçiniz.
Bu durumun neden olabileceği herhangi bir rahatsızlıktan dolayı tekrar özür diler, anlayışınız için teşekkür ederim.

Daha fazla yardıma ihtiyaç duyarsanız,
başka bir bilet göndermek için çekinmeyin lütfen biz size yardımcı olmaktan mutlu olacaktır.
Bizimle bağlantı kurduğunuz için tekrar teşekkür ederim.WarRock deneyiminin keyfine devam umut!]]>
false
2011-04-22T13:03:11Z 2011-04-22T13:03:11Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevab%C4%B1-bakarm%C4%B1s%C4%B1n%C4%B1z <![CDATA[ticket cevabı bakarmısınız??]]>
Thank you for contacting your GamersFirst Payments Support Team. We appreciate you taking the time to contact us regarding your difficulties with ESN Code.

We have investigated this issue and verified your redemption of an ESN Code for 800 G1 Credits. We have now added the missing G1 Credits to your account. You may verify this by logging in to your account.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience. Should you require any further assistance, please feel free to submit another ticket and we will be happy to assist you. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in WarRock!

Best Regards,

Brigid
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com]]>
false
2011-04-19T19:53:38Z 2011-04-19T19:53:38Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevab%C4%B1--23662 <![CDATA[ticket cevabı]]> Response (Hannah) 04/18/2011 06:56 AM
Greetings, frkturk123!

Thank you for contacting GamersFirst Payments Support. We appreciate you taking the time to contact us regarding your difficulties with ESN Code.

We are sorry to hear you are experiencing these difficulties. Please respond to this ticket and include the ESN Code and the PassCode you are trying to activate. As soon as we receive the requested information we will be happy to assist you further.

We apologize for any inconvenience caused. Thank you for playing War Rock!

Best Regards,

Hannah
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com


türkçeye çevirecek??]]>
false
2011-01-08T17:34:15Z 2011-01-08T21:02:31Z http://forum.warrocktr.com/Konu-warrock-playspan-kullan%C4%B1m%C4%B1 <![CDATA[warrock playspan kullanımı]]>

isterseniz Ö.M atın ama MSN : carbonfiiber@hotmail.com

skype : prokillerzzz1 yada ProKiileRzZz

konu yanlıs yerdeyse özür sitede yeniyim.... simdiden saolun.]]>
false
2011-01-02T15:34:06Z 2011-01-02T15:35:12Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ticket-Cevap-Bak%C4%B1n <![CDATA[Ticket Cevap Bakın]]>
Thank you for contacting the GamersFirst Payments Support. We appreciate you taking the time to contact us.

We have forwarded this request to the appropriate staff for resolution. Please make note that it may take some time for this issue to be resolved.

We greatly appreciate your patience and your understanding.

Regards,

Dplion
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com]]>
false
2010-12-31T08:56:36Z 2010-12-31T10:40:55Z http://forum.warrocktr.com/Konu-2-Ticket-Cevab%C4%B1 <![CDATA[2 Ticket Cevabı]]> 5 gün önce 800 g1 almıstım siteye kodu girdim g1 vermedi bende ticket attım 1. Ticketin cvp gelmeyince 2. attım bu sabah 2 sininde cevabı gelmiş.

Thank you for contacting GamersFirst Payments Support. We apologize for the delayed response.

Please note that we are aware of your issue and currently working diligently on your original ticket 101228-000282. However, due to the complexity of some issues it may take a bit of time to fully resolve the matter.

If you would like to provide additional information to your current ticket, please follow these steps:

- Log in to your GamersFirst account and click on Support.
- Select a game and choose the account you are inquiring about.
- Go to "My Stuff".
- Under "My Overview" click on "Questions".
- Open your ticket by clicking on the subject of your original ticket.
- Scroll down and click on "Update Question".
- Enter all information necessary and click on "Submit Update to Question".

Please refrain from submitting multiple tickets regarding one issue as this will not speed up the process.

We sincerely appreciate your patience during this process and apologize for any inconvenience due to the delay.

Best Regards,

Çeviri:
GamersFirst Ödemeler Destek ulaştığınız için teşekkür ederiz. Biz gecikmiş yanıt için özür dileriz.

Biz senin sorunun farkındayız ve şu anda orijinal bilet 101228-000282 üzerinde gayretle çalışıyorlar dikkat edin. Bununla birlikte, bazı sorunların karmaşıklığı nedeniyle tamamen meseleyi çözmek için biraz zaman alabilir.

Eğer geçerli bilet için ek bilgi sağlamak için lütfen aşağıdaki adımları izleyin isterseniz:

- GamersFirst hesap ve tıkırtı Destek giriş yapın.
- Bir oyun seçin ve ilgili sorgulayan ve hesap seçin.
- "My Stuff" gidin.
- "Sorular" on "Benim Bakış"a tıklayın altında.
- Özgün bilet konusunda tıklayarak bilet açın.
- aşağı ve "Update Sorunu"üzerine tıklayın ilerleyin.
- "Soru için Güncelleştirme Gönder" üzerinde gerekli ve tıklama ile tüm bilgilerinizi girin.

Bu süreci hızlandırmak olmayacak gibi bir konu ile ilgili çoklu bilet göndererek kaçının.

Biz içtenlikle bu süreçte sabır için teşekkür ederiz ve herhangi bir rahatsızlık gecikme nedeniyle özür dileriz.

Saygılarımızla,


------------------------------------------------------------------------
Thank you for contacting the GamersFirst Payments Team regarding your purchase.

In order to better assist you, please respond to this ticket and include the following information:

• The payment method used (Moneybookers, ClickandBuy, etc.).
• The date of your purchase.
• Your Transaction and Order ID.

As soon as we have received the requested information we will be happy to assist you further. We apologize for any inconvenience this may have caused.

Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!

Best Regards,

Çeviri:

Takım satın alma ile ilgili GamersFirst Ödemeler için teşekkür ederiz.

Size daha iyi yardım etmek amacıyla, bu bilete yanıt verin ve aşağıdaki bilgileri içerir:

Kullanılan ödeme yöntemi (Moneybookers, ClickandBuy, vb) •.
Satın alma tarihi •.
Senin İşlem ve Sipariş Numarası •.

En kısa sürede biz size daha fazla yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır istenen bilgileri aldık. Bu durumun neden olabileceği rahatsızlık için özür dileriz.

Bizimle bağlantı kurduğunuz için tekrar teşekkür ederiz. Size War Rock deneyiminizi takip etmeye devam umut!

Saygılarımızla,
]]>
false
2010-09-13T17:06:51Z 2010-09-13T17:06:51Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevab%C4%B1--15875 <![CDATA[ticket cevabı]]>
Thank you for contacting the War Rock Payments Support Team! We appreciate you taking the time to contact us regarding missing item.

After investigation, I have gone ahead and added the missing Draganov for 30 days to the account. You may verify this by logging to the account. If you have any additional questions please submit a new ticket and we will be happy to assist you.

I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you very much for choosing War Rock!

Regards,

Dplion
GamersFirst Payments Support]]>
false
2010-09-13T12:57:56Z 2010-09-13T12:57:56Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevab%C4%B1--15861 <![CDATA[ticket cevabı]]>
Thank you for contacting the War Rock Payments Support Team! We appreciate you taking the time to contact us regarding Gold Premium purchase.

After investigation, our records indicate that you have successfully activated the ESN Code for 10 days Gold Premium along with 10000 Dinars to the account on 9/12/2010. You may verify this by logging to the account. If you have any additional questions please submit a new ticket and we will be happy to assist you.

I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you very much for choosing War Rock!

Regards,

Dplion
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com



yardımlarınız ıcın sımdıden teşekkurler.]]>
false
2010-07-05T19:42:37Z 2010-07-05T20:07:02Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ticket-Cevab%C4%B1--11144 <![CDATA[Ticket Cevabı]]>
Thank you for contacting the War Rock Customer Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

We have reviewed your account and we see that you have already received all the items you have purchased in your account.

We apologize for any inconvenience this may have caused.

If you have any more questions or concerns, please feel free to submit another ticket and we will be more than happy to assist you.

Thank you for playing War Rock!

Regards,

Diana
War Rock Customer Support Team
http://www.gamersfirst.com/warrock
http://www.gamersfirst.com

Be among the first to try GamersFirst's upcoming games!
- Intense first-person shooter action: http://www.gamersfirst.com/parabellum
- Yeni nesil, tamamen Türkçe MMO: Runes of Magic: http://www.RunesofMagic.com.tr

Click here to earn FREE G1 Credits!
Response (Dplion) 07/04/2010 11:17 PM
Greetings bellammy07!

Thank you for contacting the War Rock Payments Support Team! We appreciate you taking the time to contact us.

We have forwarded this request to the appropriate staff for resolution. Please make note that it may take some time for this issue to be resolved.

We greatly appreciate your patience and your understanding.

Regards,
Dplion
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.]]>
false
2010-06-19T12:59:29Z 2010-06-19T12:59:29Z http://forum.warrocktr.com/Konu-premium-ticket <![CDATA[premium ticket]]> false 2010-06-03T19:05:48Z 2010-06-03T19:05:48Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Promo-kod-ticket-cevap-geldi <![CDATA[Promo kod ticket cevap geldi]]>
We sincerely apologize if this has caused you any inconvenience and appreciate your understanding.



insallah iyiye isarettir

ceviri icin tesekurler]]>
false
2010-05-19T03:02:41Z 2010-05-19T03:02:41Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Premium--7696 <![CDATA[Premium]]>
garip olanda

http://gamersfirst.ekolay.net/purchase_history.php

Kredi Paket Tanımlamaları Fiyat (ABD Doları) Ödeme Satın Alım Tarihi
WR GOLD - Gift 30 Days $14.95 Moneybookers 2010-05-18T08:29:00

burda sorunsuz olarak listeleniyor ama Warrock sitesinden girince listelenmiyor almamışım gibi gözüküyor. 2 kere sisteme bilet oluşturdum yolladım.

Ama yolladığım biletlerde ise e-postama açıldığına dair bilgi geliyor ama
http://support-tr.gamersfirst.com/ Bölümün kısmından açtığım biletlere bakamıyorum. Sorun bendemi yoksa moneybookerstemi Smile yoksa warrocktamı bu sorunla karşılaştınızmı veya karşılaşan arkadaşınız oldumu?]]>
false
2010-03-02T15:41:57Z 2010-03-02T15:53:17Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ticket-Cevab%C4%B1--3884 <![CDATA[Ticket Cevabı]]>
Thank you for contacting the GamersFirst Payments Support. We appreciate you taking the time to contact us.

Please be informed we have resolved this issue and you should be receiving your item into your inventory within the next 48 hours. Please ensure your inventory must have a free slot available for the item to be placed into your account.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. Should you require any further assistance, please be free to submit another ticket and we will be more than happy to assist you. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!

Regards,

Hannah
Google Translate vs. sitelerden tercüme etmeyişn lütfen
Google Translate den çeviri istemiyorum arkadaşlar]]>
false
2010-02-20T09:51:19Z 2010-02-20T09:51:19Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevab%C4%B1-geldi <![CDATA[ticket cevabı geldi]]>
We are sorry to hear that you were experiencing these difficulties. We have now refunded your second purchase of the Flash Mine and injected back 64 G1 Credits into your account. You may verify this by logging into your GamersFirst account.

We apologize for any inconvenience this may have caused and appreciate your patience. Should you require any further assistance, please feel free to submit another ticket and we will be happy to assist you. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!

Regards,

Hannah
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com



______________________________________

g1 i yüklemişler helal gamersfirst ben zannediyordum otomatik cevap gelir ama Smile bu sefer elle yazılmış bir cevap geldi Smile ben çevirdim sizinde bilginize sunmak istedim... payment issue olunca Smile cevap vermezlermi.... KİLİT]]>
false
2010-02-18T00:32:11Z 2010-02-18T00:32:11Z http://forum.warrocktr.com/Konu-ticket-cevap-geldi <![CDATA[ticket cevap geldi]]> gooledan tercume etmeye hic bir sey anlamadim tek anladigim bize zaman tani ama ne icin? iste ticket


Greetings, .....

Thank you for contacting the GamersFirst Payments Support. We appreciate you taking the time to contact us.

Please note, we have added the 55500 Dinars onto your account. Please be advised, players receive their Dinars in monthly installments for Bulk Premium purchases after completing 30 Premium days. Should you require any additional assistance please submit a new ticket and we will be happy to assist you.

---------------------------------------------------------

tesekkurler]]>
false
2010-01-22T14:20:46Z 2010-01-22T14:20:46Z http://forum.warrocktr.com/Konu-%C3%96deme-Sorunlar%C4%B1-ile-ilgili-Gelen-Ticket-Cevaplar%C4%B1-i%C3%A7in <![CDATA[Ödeme Sorunları ile ilgili Gelen Ticket Cevapları için;]]> false