<![CDATA[Warrock Türkiye / Ship Supply - Ödeme Sorunları / Payment Issues]]> http://forum.warrocktr.com/ 2024-09-08T02:18:13Z MyBB 2013-02-12T13:55:54Z 2013-02-12T17:29:22Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Premium-ve-%C4%B0tem-Gelmedi <![CDATA[Premium ve İtem Gelmedi]]> false 2012-07-19T13:06:12Z 2012-07-19T13:06:12Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Banka-hesaplar%C4%B1 <![CDATA[Banka hesapları]]> false 2012-05-15T14:40:11Z 2012-05-15T14:40:11Z http://forum.warrocktr.com/Konu-G1-gitti-M60-gelmedi-ticket-laz%C4%B1m <![CDATA[G1 gitti M60 gelmedi ticket lazım]]> false 2011-12-18T17:36:14Z 2011-12-18T17:36:14Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Merhaba-arkada%C5%9Flar-premium-akt%C4%B1f-ett%C4%B1m-ama-oyunda-gozukmuyor <![CDATA[Merhaba arkadaşlar premium aktıf ettım ama oyunda gozukmuyor]]> ne yapmam lazım ayrıca sıteden destek bolumune gırdıkten sonra hangı adımları ızlıcez sımdıden teşekkür ederım Big Grin]]> false 2011-11-20T16:55:19Z 2011-11-20T16:55:19Z http://forum.warrocktr.com/Konu-G1-ile-al%C4%B1nan-silah-gelmediyse-Ticket <![CDATA[G1 ile alınan silah gelmediyse Ticket!]]> Hello K2Support,

I bought with my G1 Credits the ***** item from the marketplace for my account.

The Credit for the item has been deducted, but I haven't got the item please add the item to my account.

*****=Silahınızın ismi]]>
false
2011-10-23T16:00:51Z 2011-10-23T16:00:51Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ticket-yard%C4%B1m--32862 <![CDATA[Ticket yardım.]]> false 2011-10-12T19:38:55Z 2011-10-12T19:38:55Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Silver-prem-hakk%C4%B1nda <![CDATA[Silver prem hakkında!]]> ]]> false 2011-08-23T13:47:22Z 2011-08-23T13:49:11Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Gold-premium-prome-kod-i%C3%A7in-t%C4%B1cked-cevab%C4%B1m-geldi-Aw50f-yapt%C4%B1m-sonra-tekrar-geldi <![CDATA[Gold premium prome kod için tıcked cevabım geldi.. Aw50f yaptım sonra tekrar geldi.]]>

Cevabını Yazdık Tr_Jaquar ile ve tekrar bu geldi maile.

Tr_jaquar böyle yazdı: "i want to aw50f"
[color=#000000] Tekrar mı gödereceğim ??]]>
false
2011-08-17T01:50:00Z 2011-10-26T22:31:09Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Gold-Premium-Ald%C4%B1n%C4%B1z-Fakat-Promo-Kodu-Gelmedi-Mi-%C3%96yleyse-Ticket-At%C4%B1n <![CDATA[Gold Premium Aldınız Fakat Promo Kodu Gelmedi Mi ? Öyleyse Ticket Atın !!]]> Önce bunları yapalım;

[Resim: 28ilxy9.jpg]


[Resim: 23mx15d.jpg]


Ticket :



Kod:
Konu : Not received GIFT Their weapon!

Soru: Dear WarRock Customer Support Team,

Despite my purchase to my account " oyun nicki yazın" "WarRock 30 days gold", I did not recieve any gift weapon. There must be a problem at that. I'm waiting for your reply at this issue.

With all respect.


Cevabında, sizden item seçmenizi isteyecek. Ordan istediğiniz itemleri cevap olarak yazdıktan sonra itemler hesabınıza yüklenecek..

Alıntıdır lakin denenmiştir. Hangi silahtan istediğimi sordular yazdım, yüklenmesini bekliyorum beyfendi

Ayrıca ticket atmayı bilmeyenler bu rehberden faydalanabilirler.]]>
false
2011-04-11T18:50:34Z 2011-04-11T19:26:22Z http://forum.warrocktr.com/Konu-5-Slot-Ald%C4%B1m-Ama-Gelmedi-Ticket-%C4%B0sterim <![CDATA[5. Slot Aldım Ama Gelmedi Ticket İsterim]]> ]]> false 2010-07-03T14:35:10Z 2010-07-03T14:43:22Z http://forum.warrocktr.com/Konu-T%C4%B1cket-cevab%C4%B1-BIR-bakarsan%C4%B1z <![CDATA[Tıcket cevabı BIR bakarsanız<<]]>
Discussion Thread
Response (Dplion) 07/03/2010 12:14 AM
Greetings bellammy07!

Thank you for contacting the War Rock Payments Support Team! We appreciate you taking the time to contact us regarding missing items.

After investigation, our records does not indicate any purchase of XM8, 8th Slot Gold MP7A1 using G1 Credits through Gamersfirst Marketplace. The last purchase that you have made are K1, Crosshair 4, MP5K, Medic Box, Stamina on 7/1/2010. If you have any additional questions please submit a new ticket and we will be happy to assist you.

I apologize for any inconvenience this may have caused. Thank you very much for choosing War Rock!

Regards,

Dplion
GamersFirst Payments Support
http://www.gamersfirst.com

Paypal Payments Accepted Through Playspan Worldwide! Click Here!

Having Trouble Using Paypal? Click Here!


ARKADASLAR BILGISI OLAN ARKDASIM BI YARDIM ETSIN LUTFEN]]>
false
2010-03-09T17:51:08Z 2010-03-11T18:33:52Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Yanlis-Accounta-yuklenen-Premiumlar-icin-Ticket-Ornegi <![CDATA[Yanlis Accounta yuklenen Premiumlar icin Ticket Ornegi]]>
Bu ticket örneğini sizlerle paylaşmak istedim.




Dear k2,

5 mins ago I activated my KESN code to my account but I don't know why but it seems that I had activated my ESN code to my worng account. I wanted to activate it to 11 level but somehow it was activated to 2 level account. I didn't buy any item in 2 level account which's name is wtrtrgy07. I would like my gold premium to be activated to my main acc of my G1 which is vvarocktr.

It's been only 5 mins till I activated it. Please remove my premium and transfer it to my 11 level.

And this is my ESN code :

ESN Kodu: xx

ESN Sifre: xx



Bunu yolladım vede ticketim kabul oldu gelen cevapta;




Thank you for contacting the GamersFirst Payments Support. We appreciate you taking the time to contact us regarding your Premium activation on wrong account.

We are sorry to hear that you were experiencing these difficulties. As per your request, we manually transferred the Gold Premium from account "xxx" to your War Rock account "trgyemk99". Please note this transfer of Premium was a one time exception.

We apologize again for any inconvenience this may have caused and appreciate your understanding. Should you require any further assistance then please feel free to submit another ticket. Thank you again for contacting us. We hope you continue to enjoy your experience in War Rock!

Regards,



Sadece 1 kerelik olmak üzere premiumu doğru accounta aktiv ettiler.]]>
false
2010-02-18T13:21:19Z 2011-08-22T04:59:07Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Ayl%C4%B1k-olarak-gelmesi-gereken-Dinar-lar-i%C3%A7in--3202 <![CDATA[Aylık olarak gelmesi gereken Dinar'lar için.]]>
Bu ticket, aylık olarak gelmesi gereken Dinar'larından mağdur olanlara yardımcı olabilmek adına hazırlamış olduğum bir örnektir. Metin içinde belirtilen yerleri kendinize göre doldurmayı unutmayın. victory.gif İyi oyunlar!


''Greetings War Rock Team;

I bought ****(çeşit)premium for ***** (kaç günlük aldıysanız) days. As you know, if someone purchases for Bulk Premiums, their Dinars are added onto their accounts as monthly installements. But, I haven't yet got my Dinars into my account, which is for the*******(buraya kaçıncı ayın Dinar'ı ise, o ayı ''second, third'' olarak belirtiniz) month and which has to be as ***** (gelmesi gereken dinar ne kadarsa) Dinars. There must be some kinds of problems. And, owing to the statements that I've already mentioned; not only do I want you to get the problem fixed as soon as possible, but I also want you to give me the Dinars which should have been added onto my account.

Once for all, to demonstrate that I'm the main owner of this account; here is the payment method which I used for purchasing to get ........(premium çeşiti) premium for ........(premium süresi kaç günse) days.

ESN Code:
ESN Passcode:

Thanks a lot for your all detailed answers and help,

Best Regards.''
]]>
false
2010-01-12T13:21:47Z 2011-08-22T05:52:00Z http://forum.warrocktr.com/Konu-Dinar-ile-%C3%BCr%C3%BCn-ald%C4%B1n%C4%B1z-ancak-gelmedi <![CDATA[Dinar ile ürün aldınız ancak gelmedi.]]> Subject; I purchased an item but I've not had it yet.


''Greetings War Rock Team;

First off, I'd better mention that the problem is all about not being able to have the item that I bought with my dinars. I bought .............. (satın aldığınız ürün) on........ (tarih) with my dinars, but, for no reason or some reason that I don't know what exactly it is, the item hasn't been added into my ammunation dump yet. So, it seems like there's a problem; thus I'd love you to get the problem fixed up as soon as possible.


All the best ''


Ticket atmayı bilmiyorsanız; ticket atmak için konusunu incelemeniz yeterli olacaktır.


Dip Not:Arkadaşlar,ben bu ticket örneklerini sürekli tekil olarak düşündüm.Yani burada ben bir silah için ticket hazırladım,ama sizin problemeniz birden fazla ürün ileyse ve de üstteki yazılanları birden fazla ürüne uygun şekilde düzeltemiyorsanız;konu altından istek yapabilir veya Ö.M. atabilirsiniz bana.


Dip Not 2:Bir de ben daha önce buna benzer bir sorun yaşadığımda ürünü aldığım günün tarihinide ticket içinde belirtmiştim.Sizinde belirtmeniz gerekebilir.Bu nedenle ticket'ı atarken bazı değişiklikler yapılması gerekmekte,eğer o gerekli düzeltmeleri yapamayacağınız düşünüyorsanız aynı şekilde konu altında belirtebilir veyahutta bana Ö.M. ile bildirebilirsiniz.


Smile

Son olarak;''ask a question'' bölümünde yapmanız gereken işlemler ile ilgili bir SS:
[Resim: fortheticket5.jpg]

All tickets were made on my OWN!]]>
false
2010-01-08T22:01:18Z 2010-01-27T20:02:40Z http://forum.warrocktr.com/Konu-%C3%9Cr%C3%BCn-Ald%C4%B1n%C4%B1z-Ancak-Gelmedi <![CDATA[Ürün Aldınız Ancak Gelmedi]]>
Subject:I bought **** but didn't get it.

Question: Hi, I bought Premium/Item on *****(item'i yada premium'u aldığınız tarih) from *****(Gamersfirst yada Warrock.net nerden aldıysanız) but I haven't got it yet.I used ****** (Ne ile Aldıysanız Kredi Kartı-ClickandBuy-Paypal vs..)
Thanks


Not:**** yerleri kendize göre doldrunuz, () içinde gösterilen yerler bilgi amaçlıdır ticketi gönderirken lütfen siliniz.

Ticket atmayı bilmiyor iseniz : http://warrocktr.com/forum/Konu-Ticket-atmak-i%C3%A7in]]>
false