<![CDATA[Warrock Türkiye / Ship Supply - Silkroad Online]]> http://forum.warrocktr.com/ Fri, 03 May 2024 16:29:11 +0300 MyBB <![CDATA[Silkroad E-Pin]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-E-Pin Fri, 03 Aug 2012 23:58:35 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-E-Pin Joymax oyunlarının tümünde geçerlidir.

10 silk
YKH272USUQOQ3ZZ6 şifre: 55312154

10 Silk
BT5BQK1S1QDXRN73 şifre: 41765483]]>
Joymax oyunlarının tümünde geçerlidir.

10 silk
YKH272USUQOQ3ZZ6 şifre: 55312154

10 Silk
BT5BQK1S1QDXRN73 şifre: 41765483]]>
<![CDATA[bune tür bi hata]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-bune-t%C3%BCr-bi-hata Sun, 01 Jul 2012 15:51:58 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-bune-t%C3%BCr-bi-hata <![CDATA[Silkroad Private Server]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Private-Server Sat, 30 Jun 2012 18:57:24 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Private-Server <![CDATA[exeute]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-exeute Sat, 30 Jun 2012 10:24:58 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-exeute <![CDATA[Silkroad Hakkınd Bilgi Lazım.]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Hakk%C4%B1nd-Bilgi-Laz%C4%B1m Tue, 22 Nov 2011 03:00:46 +0200 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Hakk%C4%B1nd-Bilgi-Laz%C4%B1m http://silkroadcp.joymax.com/userenv.htm bu siteye giriyorum fakat karşıma silah bir ekran cıkıyor silkroad online yazıyor ve altında su yazı mevcut.Oyunu gezginlerden indirdim kuruyorum şu an bana bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz.

[Resim: p47n.jpg]

Web page of Silkroad Online is optimized under below condition.
Windows Operation Systems ( Microsoft Windows 98/2000/XP/Vista )
Mozilla Firefox / Opera / Microsoft Internet Explorer 4.0 and above.]]>
http://silkroadcp.joymax.com/userenv.htm bu siteye giriyorum fakat karşıma silah bir ekran cıkıyor silkroad online yazıyor ve altında su yazı mevcut.Oyunu gezginlerden indirdim kuruyorum şu an bana bu konu hakkında yardımcı olurmusunuz.

[Resim: p47n.jpg]

Web page of Silkroad Online is optimized under below condition.
Windows Operation Systems ( Microsoft Windows 98/2000/XP/Vista )
Mozilla Firefox / Opera / Microsoft Internet Explorer 4.0 and above.]]>
<![CDATA[[Silkroad] 99 Lv Wizard/Bard Satılıktır.]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-99-Lv-Wizard-Bard-Sat%C4%B1l%C4%B1kt%C4%B1r Sat, 19 Nov 2011 23:00:04 +0200 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-99-Lv-Wizard-Bard-Sat%C4%B1l%C4%B1kt%C4%B1r Char ismi: ZexxyGirL
Char level: 99
Char Fiyati : 50 TL. Niyetli olduktan sonra anlaşırız.
Char European chardir.
İletişim: Özel mesaj

Stat pointlerini Str 0:3 Int olarak dagitmistir

Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :

Wizard
Bard



Char itemleriyle satilacaktir.

Beyler charın tüm detayları SS lerdedir. Oyunu bıraktığımdan dolayı satıyorum. Önce ID PW ver gireyim vb. çocuksu hareketlerde bulunmayacak ciddi alıcıları arıyorum . Charın Email koruması vardır, satılınca email de verilecektir. Gizlis de mevcut. PM den ulaşabilirsiniz. Fiyat konusunda anlaşabiliriz.

Satıp BF3 almayı düşünüyorum.


İTEMLER
[Resim: sro2011110916085775.jpg]
[Resim: sro2011110916090033.jpg]
[Resim: sro2011110916090331.jpg]
[Resim: sro2011110916090644.jpg]
[Resim: sro2011110916090927.jpg]
[Resim: sro2011110916095352.jpg]
[Resim: sro2011110916095577.jpg]
[Resim: sro2011110916095694rny.jpg]
[Resim: sro2011110916095890.jpg]
[Resim: sro2011110916095920.jpg]
[Resim: sro2011110916100176.jpg]
[Resim: sro2011110916100908.jpg]
[Resim: sro2011110916101055.jpg]

İTEMLİ
[Resim: sro2011110916121267.jpg]


İTEMSİZ
[Resim: sro2011110916125096.jpg]

SKİLLER
[Resim: sro2011110916132411.jpg]
[Resim: sro2011110916132807.jpg]
[Resim: sro2011110916133477.jpg]
[Resim: sro2011110916133810.jpg]]]>
Char ismi: ZexxyGirL
Char level: 99
Char Fiyati : 50 TL. Niyetli olduktan sonra anlaşırız.
Char European chardir.
İletişim: Özel mesaj

Stat pointlerini Str 0:3 Int olarak dagitmistir

Charin simdiye kadar acmis oldugu skiller :

Wizard
Bard



Char itemleriyle satilacaktir.

Beyler charın tüm detayları SS lerdedir. Oyunu bıraktığımdan dolayı satıyorum. Önce ID PW ver gireyim vb. çocuksu hareketlerde bulunmayacak ciddi alıcıları arıyorum . Charın Email koruması vardır, satılınca email de verilecektir. Gizlis de mevcut. PM den ulaşabilirsiniz. Fiyat konusunda anlaşabiliriz.

Satıp BF3 almayı düşünüyorum.


İTEMLER
[Resim: sro2011110916085775.jpg]
[Resim: sro2011110916090033.jpg]
[Resim: sro2011110916090331.jpg]
[Resim: sro2011110916090644.jpg]
[Resim: sro2011110916090927.jpg]
[Resim: sro2011110916095352.jpg]
[Resim: sro2011110916095577.jpg]
[Resim: sro2011110916095694rny.jpg]
[Resim: sro2011110916095890.jpg]
[Resim: sro2011110916095920.jpg]
[Resim: sro2011110916100176.jpg]
[Resim: sro2011110916100908.jpg]
[Resim: sro2011110916101055.jpg]

İTEMLİ
[Resim: sro2011110916121267.jpg]


İTEMSİZ
[Resim: sro2011110916125096.jpg]

SKİLLER
[Resim: sro2011110916132411.jpg]
[Resim: sro2011110916132807.jpg]
[Resim: sro2011110916133477.jpg]
[Resim: sro2011110916133810.jpg]]]>
<![CDATA[Silkroad Full Client Dowloand]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Full-Client-Dowloand Fri, 17 Jun 2011 22:33:08 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Full-Client-Dowloand [Resim: asdsadr.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

Hız bazen 160 çıkıyor bazen 60 bazen'de 10 15 çogunlukla 30 indiriyor]]>
[Resim: asdsadr.jpg]

Uploaded with ImageShack.us

Hız bazen 160 çıkıyor bazen 60 bazen'de 10 15 çogunlukla 30 indiriyor]]>
<![CDATA[Video Edit Kralları]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Video-Edit-Krallar%C4%B1 Wed, 25 May 2011 21:20:34 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Video-Edit-Krallar%C4%B1 Bu videolardaki gibi edit yapabilecek var mı ?


Çok iyiler bence..]]>
Bu videolardaki gibi edit yapabilecek var mı ?


Çok iyiler bence..]]>
<![CDATA[Silkroad Online: Legend VII]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Legend-VII Fri, 15 Apr 2011 23:41:23 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Legend-VII Alıntı:Uzun zamandır yazıp çiziyorum şu online oyunlar hakkında. Pek tabii her türlüsünü artık ezberledim, ezberledik. Zaten MMO oyunlar öyle bir yere geldi ki çok da fazla bir şey beklemiyorum. Fakat bir yenilik, bir değişiklik gördüğüm zaman da kendimi içinde buluveriyorum bir anda. Bazen seviniyorum, bazen de üzülüyorum. Fakat oyuncularının yüzününü uzun yıllardır güldüren Silkroad Online’dan bir yenilik haberi gelince, insan daha bir heyecanlanıyor. Malum, serinin hayranı büyük; hele ki ülkemizde yadsınamayacak sayıda bünye bu oyuna click’liyor. Doğru mu yapıyor yoksa yanlış mı, orası çok derin bir tez konusu olur ama benim anladığım ve bildiğim kadarıyla Silkroad Online çok ama çok seviliyor. Efendim sonunda, uzunca bir bekleyişin ardından, Legend VII Hırsız - Avcı’nın yükselişi isimli yama ile buluştuk Silkroad oyuncuları olarak. Peki, bu yama içerisinde neler mi mevcut? Neler mi değişti? Hah, işte bu konu hakkında size yardımcı olmak üzere beni seçtiler. (Pika pika!)

Yeni güncelleme küçükmüş gibi gözüken ama içerisinde onyüzbin baloncuk bulunduran cinsten. Şimdiden haberiniz olsun. İlk yeniliğimiz direk olarak meslekler üzerinde etkisini göstermiş durumda. Zaten oyun yapısı olarak Silkroad’ın olmazsa olmazı olan meslekler artık oyuna çok daha büyük bir yer tutuyorlar. Yani demek istediğim eskiden önemliydiyseler, artık her şeyimizler. Yapılan ticaretin değeri de pek tabii yadsınamaz bir yere sahip. Yapılan yeniliklerle beraber artık üretim etkinliklerini bolca deneyim edebileceğiz. Bir diğer ana başlıksa çatışma; buradaki değişimse direk olarak oyunun isminden de tanıdığımız Avcı - Hırsız kısmından kopup geliyor. Orijinal oyunda bulunan üç yönlü çatışma sistemi artık çok daha farklı çalışıyor.

[Resim: sl-4.jpg]


Değişimin en büyük hissedildiği yer şüphesiz meslekler arasında oldu. Normalde oyunda üç meslek bulunuyordu. Bunlar; Tüccar, Avcı ve Hırsız olarak üçe ayrılmışlardı. Fakat artık tüccar diye bir sınıf ne yazık ki görmek pek mümkün değil. Tüccarların yerineyse, her bilgisayar oyuncusunun sevgilisi, NPC’ler geçmiş durumda. Onların sadece NPC olduklarına bakmayın bu arada, onlar halen oyunun en kilit isimleri arasında yer alıyorlar. Peki, avcı kimdir? Bu ağabeylerimiz yol üzerindeki kervanları koruyarak para toparlayan kimselerdir. Eskiden tüccarları da koruyan bu yağız delikanlılar, artık NPC’leri koruyacaklar. Unutmamakta fayda var ki NPC dediğimiz de normal bir oyuncudan az para taşımıyor, yani paniğe gerek yok. Hırsız sınıfımızsa kervanlara yaptıkları saldırılarla tanınmış kişi ve kuruluşlardır. Tam olarak ülkemizdeki “deri ticareti” olarak adlandırabileceğimiz kaçakçılık ağları sayesinde bolca para kazanırlar. Farkındaysanız tüccar sınıfı ortadan kalkınca iki ana sınıf kaldı ve ikisi de bir anda birbirisinin azılı düşmanı konumuna düştü. İşte yeni yama ile birlikte benim gözüme giren ilk artısı bu değişim oldu Silkroad Online’nın.

Mesleklerse Silkroad Online’nın bir diğer kaliteli yanıdır. Bünyesinde barındırdığı meslekleri en ince detayına kadar işlemiş olan oyun, yeni yamayla birlikte bu durumu bir adım daha ileriye taşımayı hedeflemiş. İlk olarak her hesapta sadece bir adet meslek kullanabildiğimizi belirtmek isterim. Devamındaysa bu mesleğimizi geliştirme kısmı bizi meşgul ediyor. Fakat meslek becerilerine gelen yenilikler artık bizi çok daha rahatlatmış durumda. Şöyle ki; artık mesleklere özgü yeni beceriler bizleri bekliyor. Rütbe sistemiyse, bütün oyunculara çok daha dikkatli olmalarını ve ne kadar çok unvan sahibi olacaklarını konusunda sürekli dürtükler bir halde. Anlayacağınız bir mesleğe fazlasıyla yoğunlaşırsanız, unvanınız da o kadar artacak.

Bu kadar meslekten bahsettik, biraz da ticaret ve bütün bunların bize getirilerinden bahsedelim. Yaptığımız herhangi bir meslek faaliyeti sonucunda karşımıza çıkan görevlere katılabiliyoruz. Yazımı birazcık dikkatli okuduysanız bunların ne çeşitte görevler olacağını çoktan anlamışsınızdır. Evet, ticaret ve kaçakçılık görevleri… Bu görevler genelde çok curcunalı geçer. En azından benimkiler hep öyle geçti. Malum düşük seviye bir karakterseniz ki hepimiz bir gün düşük seviyeydik kabul etmek lazım, özellikle ticaret esnasında fazlasıyla canınız sıkılabiliyor. Bunun önüne geçmek içinse bizim seviyemizden beş ya da daha yüksek, canavar bakışlı dönmüş gözlerden, sakınmak için güvenli moda geçebiliyoruz. Kesinlikle hayat kurtaran bir hareket ama bu sefer de ticaret ve gönderi yapamaz oluyoruz. Artık birazcık da oyuncunun dikkati ve kalitesine kalmış bir durum.

Ticaret esnasında yaptığımız gönderi ticaretleri fazlasıyla önem kazanmış durumda. Çünkü bize nispeten kısa yoldan para kazandıran bir hareket bu. Bir NPC aracılığı ile istediğimiz özel ürünlere sahip olabiliyoruz. Pek tabii bu durumda da yatırımımıza göre para kazanıyoruz ama merak etmeyin, görünüşe göre bu fazlasıyla doğru bir hareket. Özel ürünler dediğim eşyalarsa, hangi meslekten olursanız olun sahip olabileceğiniz cinsteler ama meslek sahibi olmak özel ürünleri elimize geçirme ihtimalimizi ziyadesiyle arttırıyor. Madem özel ürünler var o zaman bu ürünleri kullanmak için bir de ticaret yolu olması lazım. Merak etmeyin; bizim de “Hedef Ticaretimiz” var. Özel ürünleri direk olarak nakledebildiğimiz bu yol sayesinde, inanılmaz paralar kazanabiliyoruz. Fakat her güzelliğin bir de endişe uyandırıcı kısmı olmalıdır ki hedef ticaretin de var. İlk olarak bu işlem riskli bir iş olduğu için meslek rütbeniz iki veya daha yüksek olmak zorunda. (Neden diye sormayın; oyuna girince bana hak vereceksiniz.) Eğer bu taşıma işleminde başarısız olursanız, işte o zaman hüsranınız büyük olacak. Çünkü üzerinizde taşıdığınız bütün özel eşyalar kayboluyor. Anlayacağınız ticaret konusunda dikkatli olduğunuz taktirde çok fazla paranız olabileceği gibi, ufak bir hatayla da bütün mal varlığınızdan olabilirsiniz.

Son olarak değinmek istediğim nokta meslek öğeleri. Oyun boyunca edindiğimiz ve elimizin altında bulunan onlarca hatta yüzlerce nesne mevcut. Bu nesnelerin öylece durmasını istemediğimiz anda devreye meslekler giriyor. İlk olarak “zanaat” karşımıza çıkıyor. Bu meslek sayesinde özellikle simya nesneleri yapabiliyor olmamız, fazlasıyla işimize yarıyor. Simya ise başlı başına devrimsel nitelikte bir meslek. Biliyorsunuz bugünkü kimya aslında simya sayesinde ortaya çıkmıştır. Simyacılar eskiden laboratuar ortamında altın üretmeye çalışan uyanıklardı. Yani zengin olmak için kafa patlatan acar insanlar topluluğuyken altının bir element olduğunu ve asla laboratuar ortamında üretilemeyeceğini keşfettiler. Zengin olamamanın verdiği hırsla, bu sefer de çaktırmadan simyayı, kimyaya dönüştürüp okullarda öğrencilere eziyet haline getirdiler. İşte bu simya sayesinde iş nesnelerine büyülü özellikler ekleyebiliyoruz Silkroad Online’da. Beş dereceye ayrılmış nesneler arasında sadece ama sadece aynı derecede olanları bir arada kullanabiliyoruz. Magic Rune of Strength ya da Inteligence gibi geliştirmelere sahip olmamızı sağlayan simya, zırhlara da uygulanabiliyor. Reinforcement Runes ise bir başka eşya geliştirme özelliği. Kendi içerisinde beşe ayrılan Reinforcement’lar tüm ekipmanlar üzerinde uygulanabiliyor. Bir de bütün bu nesneleri sökme işlemi var ki o zaman da söktüğümüz eşya yerine Shining Stone elde edebiliyoruz.

Silkroad Online uzun zamandır beklenen yamasıyla seriye yepyeni bir soluk getirmiş bence. Yapılan değişimlerin bazıları o kadar köklü ki ilk bakışta çok yanlış yapılmış gibi bile gözükebiliyor. Fakat yapılan bu derece büyük değişikliklere rağmen yeni yama benden tam not aldı. En azından son zamanda gördüğüm en iyi eklentilerden birisi dersem, hiç de abartmış olmam.

Kod:
Yeni ikili savaş sistemi, yeni meslerker, zanaatlar ve etkileri oyunun artıları olarak sıralanırken, daha büyük değişimler olabilirdi diye de düşünmüyor değilim.

Level]]>
Alıntı:Uzun zamandır yazıp çiziyorum şu online oyunlar hakkında. Pek tabii her türlüsünü artık ezberledim, ezberledik. Zaten MMO oyunlar öyle bir yere geldi ki çok da fazla bir şey beklemiyorum. Fakat bir yenilik, bir değişiklik gördüğüm zaman da kendimi içinde buluveriyorum bir anda. Bazen seviniyorum, bazen de üzülüyorum. Fakat oyuncularının yüzününü uzun yıllardır güldüren Silkroad Online’dan bir yenilik haberi gelince, insan daha bir heyecanlanıyor. Malum, serinin hayranı büyük; hele ki ülkemizde yadsınamayacak sayıda bünye bu oyuna click’liyor. Doğru mu yapıyor yoksa yanlış mı, orası çok derin bir tez konusu olur ama benim anladığım ve bildiğim kadarıyla Silkroad Online çok ama çok seviliyor. Efendim sonunda, uzunca bir bekleyişin ardından, Legend VII Hırsız - Avcı’nın yükselişi isimli yama ile buluştuk Silkroad oyuncuları olarak. Peki, bu yama içerisinde neler mi mevcut? Neler mi değişti? Hah, işte bu konu hakkında size yardımcı olmak üzere beni seçtiler. (Pika pika!)

Yeni güncelleme küçükmüş gibi gözüken ama içerisinde onyüzbin baloncuk bulunduran cinsten. Şimdiden haberiniz olsun. İlk yeniliğimiz direk olarak meslekler üzerinde etkisini göstermiş durumda. Zaten oyun yapısı olarak Silkroad’ın olmazsa olmazı olan meslekler artık oyuna çok daha büyük bir yer tutuyorlar. Yani demek istediğim eskiden önemliydiyseler, artık her şeyimizler. Yapılan ticaretin değeri de pek tabii yadsınamaz bir yere sahip. Yapılan yeniliklerle beraber artık üretim etkinliklerini bolca deneyim edebileceğiz. Bir diğer ana başlıksa çatışma; buradaki değişimse direk olarak oyunun isminden de tanıdığımız Avcı - Hırsız kısmından kopup geliyor. Orijinal oyunda bulunan üç yönlü çatışma sistemi artık çok daha farklı çalışıyor.

[Resim: sl-4.jpg]


Değişimin en büyük hissedildiği yer şüphesiz meslekler arasında oldu. Normalde oyunda üç meslek bulunuyordu. Bunlar; Tüccar, Avcı ve Hırsız olarak üçe ayrılmışlardı. Fakat artık tüccar diye bir sınıf ne yazık ki görmek pek mümkün değil. Tüccarların yerineyse, her bilgisayar oyuncusunun sevgilisi, NPC’ler geçmiş durumda. Onların sadece NPC olduklarına bakmayın bu arada, onlar halen oyunun en kilit isimleri arasında yer alıyorlar. Peki, avcı kimdir? Bu ağabeylerimiz yol üzerindeki kervanları koruyarak para toparlayan kimselerdir. Eskiden tüccarları da koruyan bu yağız delikanlılar, artık NPC’leri koruyacaklar. Unutmamakta fayda var ki NPC dediğimiz de normal bir oyuncudan az para taşımıyor, yani paniğe gerek yok. Hırsız sınıfımızsa kervanlara yaptıkları saldırılarla tanınmış kişi ve kuruluşlardır. Tam olarak ülkemizdeki “deri ticareti” olarak adlandırabileceğimiz kaçakçılık ağları sayesinde bolca para kazanırlar. Farkındaysanız tüccar sınıfı ortadan kalkınca iki ana sınıf kaldı ve ikisi de bir anda birbirisinin azılı düşmanı konumuna düştü. İşte yeni yama ile birlikte benim gözüme giren ilk artısı bu değişim oldu Silkroad Online’nın.

Mesleklerse Silkroad Online’nın bir diğer kaliteli yanıdır. Bünyesinde barındırdığı meslekleri en ince detayına kadar işlemiş olan oyun, yeni yamayla birlikte bu durumu bir adım daha ileriye taşımayı hedeflemiş. İlk olarak her hesapta sadece bir adet meslek kullanabildiğimizi belirtmek isterim. Devamındaysa bu mesleğimizi geliştirme kısmı bizi meşgul ediyor. Fakat meslek becerilerine gelen yenilikler artık bizi çok daha rahatlatmış durumda. Şöyle ki; artık mesleklere özgü yeni beceriler bizleri bekliyor. Rütbe sistemiyse, bütün oyunculara çok daha dikkatli olmalarını ve ne kadar çok unvan sahibi olacaklarını konusunda sürekli dürtükler bir halde. Anlayacağınız bir mesleğe fazlasıyla yoğunlaşırsanız, unvanınız da o kadar artacak.

Bu kadar meslekten bahsettik, biraz da ticaret ve bütün bunların bize getirilerinden bahsedelim. Yaptığımız herhangi bir meslek faaliyeti sonucunda karşımıza çıkan görevlere katılabiliyoruz. Yazımı birazcık dikkatli okuduysanız bunların ne çeşitte görevler olacağını çoktan anlamışsınızdır. Evet, ticaret ve kaçakçılık görevleri… Bu görevler genelde çok curcunalı geçer. En azından benimkiler hep öyle geçti. Malum düşük seviye bir karakterseniz ki hepimiz bir gün düşük seviyeydik kabul etmek lazım, özellikle ticaret esnasında fazlasıyla canınız sıkılabiliyor. Bunun önüne geçmek içinse bizim seviyemizden beş ya da daha yüksek, canavar bakışlı dönmüş gözlerden, sakınmak için güvenli moda geçebiliyoruz. Kesinlikle hayat kurtaran bir hareket ama bu sefer de ticaret ve gönderi yapamaz oluyoruz. Artık birazcık da oyuncunun dikkati ve kalitesine kalmış bir durum.

Ticaret esnasında yaptığımız gönderi ticaretleri fazlasıyla önem kazanmış durumda. Çünkü bize nispeten kısa yoldan para kazandıran bir hareket bu. Bir NPC aracılığı ile istediğimiz özel ürünlere sahip olabiliyoruz. Pek tabii bu durumda da yatırımımıza göre para kazanıyoruz ama merak etmeyin, görünüşe göre bu fazlasıyla doğru bir hareket. Özel ürünler dediğim eşyalarsa, hangi meslekten olursanız olun sahip olabileceğiniz cinsteler ama meslek sahibi olmak özel ürünleri elimize geçirme ihtimalimizi ziyadesiyle arttırıyor. Madem özel ürünler var o zaman bu ürünleri kullanmak için bir de ticaret yolu olması lazım. Merak etmeyin; bizim de “Hedef Ticaretimiz” var. Özel ürünleri direk olarak nakledebildiğimiz bu yol sayesinde, inanılmaz paralar kazanabiliyoruz. Fakat her güzelliğin bir de endişe uyandırıcı kısmı olmalıdır ki hedef ticaretin de var. İlk olarak bu işlem riskli bir iş olduğu için meslek rütbeniz iki veya daha yüksek olmak zorunda. (Neden diye sormayın; oyuna girince bana hak vereceksiniz.) Eğer bu taşıma işleminde başarısız olursanız, işte o zaman hüsranınız büyük olacak. Çünkü üzerinizde taşıdığınız bütün özel eşyalar kayboluyor. Anlayacağınız ticaret konusunda dikkatli olduğunuz taktirde çok fazla paranız olabileceği gibi, ufak bir hatayla da bütün mal varlığınızdan olabilirsiniz.

Son olarak değinmek istediğim nokta meslek öğeleri. Oyun boyunca edindiğimiz ve elimizin altında bulunan onlarca hatta yüzlerce nesne mevcut. Bu nesnelerin öylece durmasını istemediğimiz anda devreye meslekler giriyor. İlk olarak “zanaat” karşımıza çıkıyor. Bu meslek sayesinde özellikle simya nesneleri yapabiliyor olmamız, fazlasıyla işimize yarıyor. Simya ise başlı başına devrimsel nitelikte bir meslek. Biliyorsunuz bugünkü kimya aslında simya sayesinde ortaya çıkmıştır. Simyacılar eskiden laboratuar ortamında altın üretmeye çalışan uyanıklardı. Yani zengin olmak için kafa patlatan acar insanlar topluluğuyken altının bir element olduğunu ve asla laboratuar ortamında üretilemeyeceğini keşfettiler. Zengin olamamanın verdiği hırsla, bu sefer de çaktırmadan simyayı, kimyaya dönüştürüp okullarda öğrencilere eziyet haline getirdiler. İşte bu simya sayesinde iş nesnelerine büyülü özellikler ekleyebiliyoruz Silkroad Online’da. Beş dereceye ayrılmış nesneler arasında sadece ama sadece aynı derecede olanları bir arada kullanabiliyoruz. Magic Rune of Strength ya da Inteligence gibi geliştirmelere sahip olmamızı sağlayan simya, zırhlara da uygulanabiliyor. Reinforcement Runes ise bir başka eşya geliştirme özelliği. Kendi içerisinde beşe ayrılan Reinforcement’lar tüm ekipmanlar üzerinde uygulanabiliyor. Bir de bütün bu nesneleri sökme işlemi var ki o zaman da söktüğümüz eşya yerine Shining Stone elde edebiliyoruz.

Silkroad Online uzun zamandır beklenen yamasıyla seriye yepyeni bir soluk getirmiş bence. Yapılan değişimlerin bazıları o kadar köklü ki ilk bakışta çok yanlış yapılmış gibi bile gözükebiliyor. Fakat yapılan bu derece büyük değişikliklere rağmen yeni yama benden tam not aldı. En azından son zamanda gördüğüm en iyi eklentilerden birisi dersem, hiç de abartmış olmam.

Kod:
Yeni ikili savaş sistemi, yeni meslerker, zanaatlar ve etkileri oyunun artıları olarak sıralanırken, daha büyük değişimler olabilirdi diye de düşünmüyor değilim.

Level]]>
<![CDATA[F3AR4NG3L Vs Uruchi]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-F3AR4NG3L-Vs-Uruchi Sun, 13 Feb 2011 04:52:18 +0200 http://forum.warrocktr.com/Konu-F3AR4NG3L-Vs-Uruchi İlk kez urichi kestim ama onuda rev6 yazmadı şansıma Big Grin Big Grin


[Resim: 181954_1870787493936_1368597157_2084793_8151922_n.jpg]
[Resim: 181618_1870787973948_1368597157_2084795_4471319_n.jpg]
[Resim: 180958_1870788293956_1368597157_2084797_7687792_n.jpg]
[Resim: 180354_1870788493961_1368597157_2084798_7077426_n.jpg]]]>
İlk kez urichi kestim ama onuda rev6 yazmadı şansıma Big Grin Big Grin


[Resim: 181954_1870787493936_1368597157_2084793_8151922_n.jpg]
[Resim: 181618_1870787973948_1368597157_2084795_4471319_n.jpg]
[Resim: 180958_1870788293956_1368597157_2084797_7687792_n.jpg]
[Resim: 180354_1870788493961_1368597157_2084798_7077426_n.jpg]]]>
<![CDATA[Silkroad gold premium yardım lütfen...]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-gold-premium-yard%C4%B1m-l%C3%BCtfen Tue, 30 Nov 2010 20:15:19 +0200 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-gold-premium-yard%C4%B1m-l%C3%BCtfen ]]> ]]> <![CDATA[Silkroad Online Tanıtım]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Tan%C4%B1t%C4%B1m Tue, 19 Oct 2010 17:39:47 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Tan%C4%B1t%C4%B1m

İpekyolu
Joymax Co.
Geliştiren(ler) JOYMAX CO.
Dağıtıcı JOYMAX CO.
Planlayan JOYMAX CO.
Çıkış Tarihi 2005
Tür mmoRPG
Mode MMO
Reyting none
Platform Win 98/me/2k/XP
sistem Gereksinimleri Intel Pentium 3 800Mhz cpu,256Mb ram,3d grafik hızlandırıcılı geforce2 vga,DirectX 9.0b ve uyumlu ses kartı,3.0Gb boş hdd alanı,internet bağlantısı.
Kullanım Klavye,mouse

.(MMORPG) yakın geçmişte beta testleri aşamasını bitirmiş,şubat 21'de altın seviyeye geçmiş(full sürüm) ve tamamen bedava olarak sunulmuştur.Güney Koreli firma JOYMAX Co. tarafından sunulmaktadır. Oyunda ana tema olarak alınan konu ise İpekyoludur.


İpekyolu'nun temel olarak odaklandığı tema kervancılıktır.Oyun 20.seviyeden sonra oyuncuların 3 farklı meslekten birini tercih etmesine olanak tanır,bunlar ise ticaretci(trader),avcı(hunter)ve hırsızlıktır(thief).Ticaretcinin işi mallarını bir şehirden diğerine düşman saldırılarına maruz kalmaktan koruyarak taşımaktır.Mallar bir şehirden alınıp diğerinde satılır ve asıl değerinden kat kat yüksek fiyata satılır.Bu ise ticaretciye zorlu yolculuğunda verilmiş cömert bir ödül gibidir,fakat ticaretcinin taşıdığı malların değeri ne kadar yükselirse yolculuğu bir o kadar riskli hale gelecektir.Bazı oyuncularsa ticaretcileri perişan etmek için hırsız rolüne bürünürler.Hırsızın amacı ise ticaretcileri öldürmek,malları almak,ve kendi karları için satmaktır.Hırsızlar genellikle takım oyunu oynarlar,hedeflerini özenle seçip parti veya guild şeklinde saldırırlar.Avcılar ise bu iki meslek arasında biryerdedir.Onların hedefi ise hırsızları öldürmektir ve genellikle ticaretciler tarafından kiralanırlar ve kervan boyunca koruyucu görev üstlenirler.Herhangi bir işi başarı ile bitirmek karakterimize deneyim puanı kazandırır.(experince points)Bu puanlar mesleğinizin seviyesini yükseltmeye ve karakterinizin mesleği ile alakalı ekstra getiriler sağlamasına yararlar.Meslekler sabit değildir ve on dakikada bir değiştirilebilirler.Her nedense,ne zaman hırsız puanı kazansanız ticaretci ve avcı puanı kaybediyorsunuz.Bu diğer kombinasyonlar içinde geçerlidir.Bu arada oyuna İslami ve Avrupa ırklarının da gireceği bir güncelleme de planlanmaktadır.Bu bize yeni yetenek kağıtları ve silahlar,ve tahminen yeni başlangıç noktaları sağlayacaktır.İslami liderleri türk karakterler yapılmaktadır, ayrıca yeni canavarlar.

Amaç
İpek yolu diye bilinen bu uzun yolda birçok karakterin farklı amaçları vardır,macera dolu bu yolda,canavarları öldürerek güç kazanmak,şanını ve ününü yaymak genel amaçtır.Bununla birlikte aslında bu konu karakterinizi yaratırken kullandığınız model için çok da önemli değildir.


Topluluk
Oyunun oldukça geniş ve giderek büyüyen oyuncu topluluğu vardır ve yeni serverlara ingilizce konuşan topluluklar için gayet rağbet görmektedir.İpek yolu bir MMORPG olarak bütün oyuncuların aynı server ve aynı çevre içerisinde oynadığı bir oyundur.Oyuncular tek başına veya partilere katılarak oynayabilir(deneyim paylaşımlılar için 8-experience share-diğeri içinse 4 kişi olarak),nesnelerini tüccar olarak satabilir,ya da doğrudan takas edebilirler.Şimdiye kadar oyundaki son durum şöyledir,harita ana şehirlere bağlı olmak üzere 3 ana bölgeden oluşur bunlar ise Çin, Batı Çin ve Oasis Krallığıdır,bunlar ise yolculuk edilebilen,savaşılabilen,mağaralar ve eşsiz canavarların bulunduğu bölgelerden oluşur.İpek yolu büyük bir dernek(guild)sistemine sahiptir ve bu sistem büyük grupların dernek adı altında biraraya gelmesini sağlar.Bir dernek üyesi savaşırsa derneğinin seviye atlamasına yardımcı olacak dernek puanı kazanır ki yeni seviye ile dernek daha çok oyuncu alabilir ve başka yararları da olur.Bunların yanı sıra dernekçe ticaret yapmak mümkündür ayrıca düşman dernek de kabul edilinebilir.Normalde sadece üst seviye oyuncular dernek kurarlar,fakat öte yanda yine de düşük seviyeli oyuncuların yeteri kadar para sağlaması durumunda konu ile ilgili NPC(non player charecter-oyuncu olmayan karakter)aracılığı ile dernek kurması mümkündür.Son zamanlarda parti eşleştirme sistemi de oyuna dahil edilmiştir.Oyuncular parti listelerine partilerini ekleyip oyuncu arayabilirler ve bu yolla bir partiye katılmak mümkündür.Parti oluştururken istediğiniz level sınırını ve partinin asıl amacını belirleyebilirsiniz.Otomatik pot sistemi de son zamanlarda eklenmiştir.Bu özelliğe aksiyon penceresinden(action window),veya kısaca "T" tuşuna basarak erişebilirsiniz.Hatta aynı pencereden yine son zamanlarda eklenen "etkileyici hareket(charming action)"olarak adlandırılan tuşla da maymununuzu dans ettirebilirsiniz.



Grafikler/Ses
Oyun grafik ve oynanabilirlik açısından oldukça güçlü ve sesler ise ortalamanın üstünde olarak,eşsiz bir new age stili ile doğu tınıları yakalayıp oyuna gerektiği ambiyansı ve güçlü temayı veriyor.Neredeyse bütün meziyetler(skill),ataklar,ve marifetler(abilities)kendine özgü özel animasyonlar ve seslerle eşsiz bir biçimde donatılmış ve karakter modellemelerine de özenilmiş.


Karakter Geliştirme
Oyunda karakterlerimizin seviyesine göre ayrı ayrı avantajları bulunan unsurlar vardır. Bu unsurlar güç sstalıklarıyla(Force Masteries-tecniques) doğrudan ilişkilidir,bunlar:Ateş(fire), Buz(cold), Yıldırım(lightning) ve Güç(force), silah ustalıkları ise: Mızrak/Büyük Kılıç(Spear/Glavie),Kılıç/Jilet Kılıç(Sword/Blade),ve Ok(Bow)dur.Sabitlenmiş bir meziyet ustalığı yoktur ve bu tamamen sizin seçiminize bağlıdır.Meziyetler belirli bir ücret karşılığı geri de alınabilir.Meziyet puanlarınız ve deneyim puanlarınız birbirinden ayrı olarak yükselirler,böylece meziyetleriniz seviye atlarken istediğiniz şekilde geliştirebilirsiniz.Bu arada karakter yaratma size birçok size ayrı ayrı seçenekler vererek,kadın-erkek,istediğiniz vücut şekli,ve karakteristik özellikler olan boy ve kilo arasından seçiminizi yapmanıza izin verir.


Deneyim Kazanma
İpekyolunda karaterinizin kazandığı deneyim puanları tamamen sizin bir kabiliyet üzerindeki en yüksek seviyenizin karakter seviyenizle arasındaki puan farkıyla ilişkilidir.Bir canavarı öldürdüğünüzde oyun sizin en yüksek kabiliyet seviyenizi karakter seviyenizle karşılaştırır.Aradaki fark ne kadar büyük olursa kazanacağınız kabiliyet puanınız artacaktır(böylece kabiliyet puanı biriktirme denilen şey gerçekleştirmiş olacaksınız--sp farming--ki 1 ve 20 leveller arasında yapılması önerilir).Eğer aradaki fark az ise karakter seviyeniz için daha çok deneyim puanı elde edeceksiniz.

Eğer hızlı seviye atlamak istiyorsanız ustalık seviyenizi mümkün olduğunca yüksekte tutmanız gerekir,fakat unutmayın ki ileri seviyelerde kabiliyet puanı biriktirmek çok bezdirici bir uğraştır.


Silahlar
3 kategori içerisinden seçebileceğiniz 5 ayrı silah türü vardır,ana kategoriler ise;kılıç(sword),mızrak(polearm)ve ok'dur.Ok dışında her kategori kendi içerisinde büyüsel ve fiziksel güçlerine göre ikiye ayrılır.Kılıç grubunda,Kılıç(sword)daha yüksek büyü hasar gücüne sahipken daha az fiziksel hasar gücü vardır.Fakat kılıcın alternatifi olan Jilet Kılıç ise daha az büyüsel,fakat daha çok fiziksel hasar gücüne sahiptir.Aynı şekilde mızraklarda Büyük Kılıç(glaive)daha çok fiziksel daha az büyüsel hasar gücüne sahipken,Mızrak(spear)ise daha çok büyüsel ve daha az fiziksel hasar gücüne sahiptir.Kılıçlara ve Mızraklara nazaran Okların hem büyüsel hem fiziksel hasar güçleri daha az olmasına rağmen okun menzilli saldırı avantajı vardır.Kılıçların hepsi tek elle kullanılıyor olmasına rağmen kılıç kullanıcılarının kalkan taşıma seçenekleri vardır.


Giysiler/Zırhlar
Savunma teçhizatı 6 vücut bölgesine ayrılmıştır,bunlar;ayaklar,bacaklar,eller/kollar,omuz ve kafa'dır.Oyuncular bunun yanı sıra 2 büyülü yüzük,1 büyülü kolye,ve bir çift büyülü küpe takabilirler.(bunla beraber takılar oyuncunun görünümünde bir değişiklik yaratmazlar).Savunma teçhizatı ise 3 ana bölüme ayrılır,bunlar;Zırh(armor),Koruyucu(protector)ve Düz Giysi(garment)dir.Zırhlar en yüksek fiziksel defansa sahip olmalarına karşın en düşük büyüsel savunmayı sağlarlar ve koruyucular ile karışık giyinilebilirler,Koruyucular ise dengelenmiş bir fiziksel ve büyüsel defansa sahiptirler ve zırhlarla birlikte giyilebilirler.Komple olarak giyinilmiş bir koruyucu takım kullanıcıya %10 yürüme hızı ve mana kullanımda %10 azalma sağlar.Giysiler ise koruyucu veya zırhlarla beraber giyinilemezler,en düşük fiziksel defansa sahip olmalarına karşın en yüksek büyüsel defans sağlarlar.Takım olarak giyinilen giysiler kullanıcıya %20 yürüme ve %20 oranında mana kullanımda azalma sağlarlar.Bu üç tür savunma teçhizatı kendi içlerinde iyi dengelenmiştir ve yapacağınız tercihler ve farklı kullanım şekillerine, karakterinizin yapısına ve ortama göre de uyumludur.Teçhizatlar 8 farklı seviyededir ve yedinci seviyeye kadar NPC'lerden temin edilebilir.Yedinci seviyeden sonra kullanacağınız teçhizatlar sadece canavarlardan düşürülebilir veya diğer oyunculardan sağlanabilir.


Nesne Pazarı
Oyun ücretsiz olmasına rağmen son zamanlarda nesne pazarı oyuna eklenmiştir.Oyuncu kredi kartları vasıtası ile resmi siteden belirli ücretleri ödeyerek oyundaki hesabına oyunda "ipek" olarak geçen değeri aktarır.Belirlenen "ipek" değeri ile evcil hayvan gibi,deneyim çoğaltıcı belge(exp enhancin scroll)veya nesne satmak için açacağı dükkanının dekorasyonu değiştirecek kağıt vs..gibi çeşitli şeyler satın alınabilir.


Nesne Sınıfları
Halihazırda bulunan 4 farklı nesne türü vardır ve bu nesnelerin her biri kendine has özellikler barındırırlar.


Normal nesneler
Normal,ya da bir başka deyişle "beyaz" nesneler en çok karşılaştığımız nesnelerdir.Bu kategorideki tüm nesneler npc'lerden temin edilebilir ve kendi sınıflarının muhtemel en düşük değerlerine sahip olurlar.Örnek olarak,npc'den satın aldığınız bir silah genel olarak 2 kritiğe sahipken,daha yüksek kritiğe sahip silahlar kolaylıkla bulunabilirler.


Sihirli Nesneler
Sihirli nesneler bir ya da iki nesne modifiyesine sahip olup,sınırları ise karakterin ya str int puanlarını yükseltmekten,karakterin anormal durumlardan(donma,yanma gibi) daha az zamanda sıyrılmasına yardım etmeye kadardır.Öteki tip modifiyeler ise simya ile sağlanır,o da aşağıda açıklanmıştır.(alchemy)


Mühürlü Nesneler(seal)
Mühürlü nesneler ise gayet az rastlanan değişikliklerle bulundukları levelin üstündeki nesnelerin özelliklerine sahip olurlar.Yere düştüklerinde,kendilerine has görüntüleri onların normal itemlerden rahatlıkla ayırabilmektedir.Çantanızda ise,mühürlü nesneler yanıp sönerek parlarlar.Her nesne mühürlü olarak düşürülebilir.Bunlara rağmen mühürlü zırhlar size özel bir görüntü sağlamayacaklardır,fakat silahlar ve kalkanlar kendilerine özgü bir parıldama saçarlar.3 değişik seviyede mühürlü nesne vardır,bunlar:Yıldız MührüSad+5),Ay Mührü(+10),Güneş Mührü(+15),olarak sıralanırlar.


Dünyevi Olmayan Nesneler(ethereal)
Bu nesnelerin asıl özellikleri tamir edilememeleridir.Bu nedenle dayanıklılıkları da normal nesnelerden birkaç kat üstündür.Bu nesneler sadece eşsiz canavarlardan(unique boss)düşürülebilirler


Simya(alchemy)
Simya sistemi oyuncuların nesnelerini kolaylıkla geliştirmelerine olanak tanır.+1,+2 we daha üzeri nesneleri de hazır bir biçimde canavarlardan düşürmeniz de mümkündür.Bu artılar gösterildiği değerlerde o nesnenin kaç level yukarıda özelliklere sahip olduğunu gösterir.Örnek olarak 32 seviye bir kılıcın +3 modifiyelenmiş hali onu 35.seviyenin özelliklerine sahip olmasına olanak tanır.Silahlar ve kalkanlar +3'den itibaren beyaz titrek bir ışığa sahip olurken,+5 nesneler ise mor bir parıldama yayarlar.+7'de mavi bir parıldama,en yüksek artı seviyesinde yani +9'da ise altın parıldama yayarlar.


Yöntem
Simya yöntemi seçeneği karakterin hareketler(character actions) bölümünde yer alır.Bir nesneyi yükseltmek için oyuncu nesnesini uygun bölüme yerleştirmesi,ve yükseltmek istediğini nesnenin türündeki elixir'ini de yanına yerleştirmelidir.Oyunda 3 tür elixir bulunmaktadır,hepsi de canavarlardan düşerler we sırayla protector elixirler her tür zırha,aksesuar elixirleri ise mücevherlere,ve silah elixileri ise sadece silahlara uygulanabilmektedir.Kendi başlarına her nasılsa başarı oranı nispeten düşüktür.Şans tozları(lucky powder)her şehirde bakkal npc'lerinden(grocery npc)alınabilir.Fakat burada dikkat edilmesi gereken şans tozunun derecesidir(grade)nesnenizin derecesine göre şans tozu kullanmanız gereklidir.

Simyada başarı durumunda nesne bir seviye yükselir.Başarısızlık durumunda ise nesnenin dayanıklılığını kaybetme,bir o kadar kırılma yani komple kayıp mümkündür.Başarısızlık yüzdesi ise her başarılı yükseltmeden sonra otomatikman yükselir.


Nesne Değişiklikleri
Hali hazırda simya ile direk alakalı üç değişik modifiyeli nesne durumu mevcuttur,bunlar:ölümsüzlük(immortal)dayanıklılık(steady),ve şans(lucky)olarak ayrılır ve kullanım sayıları önceden üzerlerinde yazılı olduğu gibi belirtilmiştir.Ölümsüzlük nesneyi başarısız simya durumunda kırılmaktan kurtarır,dayanıklılık ise başarısız simyada nesnenizin dayanıklılık oranının düşmesini engeller(durabilty).Şans ise başarılı simya oranını arttırır.


Görevler
İpek yolunda birbirinden farklı birçok görev vardır,hemen hemen hepsi de görev NPC'sinin sizden istediği şeyler doğrultusunda belirli sayıdaki canavarı öldürüp istenilen nesneleri NPC'ye götürmektir.Bu görevlerin ödülleri çoğunlukla para,deneyim puanları,kabiliyet puanları,bazı görevlerde ise belirli nesneler(bunlar sağlık/mana potları gibi veya silah olabilir)ödül olarak alınabilir.Görevler sizin canavar daha fazla canavar öldürerek questi bitirme yolunda daha fazla deneyim puanı kazanmanıza vesile olurlar.Bu görevler sizin karakter seviyenize göre ayarlanmış olup,hangi bölgelerin sizin seviyeniz için güvenli olduğunu öğrenmenizi sağlarlar.


Çarpışma
Oyundaki çarpışmalar türünün diğer oyunlarına nazaran daha kullanıcı dostu ve daha görseller.Karakterin aldığı hasar,saldırı hızı ve menzili karakterin kullandığı silaha ve karakterin özelliklerine bağlıdır.Bir canavar öldürüldüğünde oyuncu için para ve nesneler bırakıyor.Bir dakika içerisinde bu nesneler alınmadığı takdirde diğer bir oyuncu bu nesneleri alabiliyor.Bu özellik oyuncuların birbirlerinin düşürdüğü nesneleri çalmaktan alıkoymaktadır.Karakter seviyesi beşi geçtikten sonra karakter öldüğünde bir miktar deneyim puanı kaybederler ve çoğunlukla doğmak için seçtikleri şehre yeniden dönerler,alternatif olarak başka bir oyuncu eğer canlandırma yeteneği varsa ölmüş karakteri canlandırabilir.Eğer bir oyuncu birden fazla kez ölürse üzerinden nesne düşebiliyor.Karakterler sağlık ve mana kazandıran nesnelere çok ihtiyaç duyuyorlar.Çıldırma durumu da oyunda mevcuttur(berserker mod),bu durum eğer oyuncu yeteri kadar canavar öldürmüşse çıldırma bölümü dolar,ve kullanıldığında karakter parlayan bir şeytansı bir canlıya dönüşür,bu karakterin saldırı,savunma ve hız özelliklerini bir süreliğine yükseltir.Bu nedenle de ya acil durumlarda,ya da güçlü canavarları öldürmek için kullanılır.Süre dolduğunda karakter normale döner ve çıldırma bölümü yeniden dolmaya başlar.Karakterlerin silahlarını güçlendirmek için kullandığı birçok büyü vardır.Böylece silahlar buz,ateş veya yıldırım ile güçlendirilebilir.Bunlar genellikle karakterin gücünü yükseltir ve her elementin her canavarda yaptığı etki farklıdır.Bu büyüler mana puanları kullanır ve kısa sürede biterler.


Önerilen karakter yapıları
a)Güç(STR)Yapıları

"Str/Fire ya da Ice/Glavie": Bu yapı fazlasıyla sağlık puanı ve fiziksel defansa sahiptir.Güçlü fiziksel hasar verme avantajları ile grup saldırılarında büyük canavarlara karşı koruyucu lider pozisyonundadır. "Str/Fire ya da Ice/Blade": Glavie kullanan yapıya nazaran daha düşük hasar verme kabiliyeti olmasına rağmen aynı özellikleri taşır.Kalkan taşıması ise saldırıları önlemek adına bu yapıya avantaj sağlar. "Str/Fire ya da Ice/Bow": Grup saldırılarında büyük canavarları öldürmek için daha iyi bir yardımcı bulamazsınız.Uzaktan yaptıkları güçlü fakat öteki yapılara göre biraz ağır kalan fiziksel saldırıları ile olay mahallinden en az hasar ile sıyrılanlar bu yapıda olanlardır.

b)Büyü(INT)Yapıları

"Int/Fire ya da Light/Spear": Bu yapı tahminen oyun içerisindeki en yüksek hasar gücüne sahip yapıdır.Bu güç 30.seviyede açılan ateş veya yıldırım saldırıları ile(fire and ligthning nuke) inanılmaz düzeylere ulaşır.

"Int/Fire ya da Light/Sword": Mızrak kullanan versiyonuna nazaran biraz daha düşük hasar verse de bu yapı da çok yüksek hasar gücüne sahiptir.Yine belirteceğimiz üzere kalkan kullanımı avantajları vardır.


Elementler
Elementler 4'e ayrılırlar bunlar;Ateş,Buz,Yıldırım ve Güç'tür.Güç sınıfı size kendinizi iyileştirme ve edilgen(passive) özellikleri vardır.Ateş sınıfının sağlam bir hasar gücü vardır ve hedefleri ayrıca yakarlar(belli bir zaman dilimi içerisinde belli derecede kademeli olarak).Buz nispeten az hasar gücü verir fakat hedefleri dondurma özellikleri vardır(hedefin saldırı hızını ve fiziksel hızını düşürür)ve hatta onları tamamen buz kütlesine çevirerek sabitleyebilirler.Yıldırım elementi ise yüksek bir hasar gücü vardır ve bunun yanında hedefin savunma yüzdesini düşürürler ki bu da hedefin daha fazla hasar almasına neden olur.Sürekli saldırı amacı gütmeyen öğretiler saldırı amacı güden öğretilere benzer özelliklere sahiptirler.Buz öğretileri düşmanı yavaşlatırken ateş öğretileri hasarı çoğaltır ve düşmanı yakar,yıldırım öğretisi ise hareket hızını çoğaltır ve hasımın savunma yüzdesini düşürür.Meziyetler nispeten birebir karşılaşma için dengelenmiştir,fakat belirli meziyetler belirli silahlarla daha iyi sonuçlar verir ve bu seçimler tamamen kullanıcıya kalmıştır.Elementlerin her türlü birleşimi ve karışık kullanımı mümkündür ve bu konuda herhangi bir kısıtlama yoktur


Birebir Karşılaşma
İpekyolunda birebir karşılaşmalar mümkündür(pvp).Karakter seviyeniz 10 olduktan itibaren NPC'lerden alacağınız farklı tür pelerinlerle şehrin dışında farklı renkten pelerin giyen biriyle karşılaşabilirsiniz.Pelerin karşılaşmalarında oyuncu deneyim puanı kazanmaz veya kaybetmez.Seviye 20'den sonra(ki karşıdaki oyuncunun da 20'den yüksek olması koşulu ile)hiçbir iş üstlenmeyen veya pelerin giymemiş bir oyuncuyu öldürmek sizi katil yapar.Katil olduğunuzda isminiz kırmızı yazar,bu sizin öteki oyuncular tarafından öldürülebilmenize olanak tanır.Eğer bir oyuncu katil durumundayken ölürse deneyim puanı,para veya nesne kaybedebilir.Farklı işlerdeki karakterler(ticaretci,avcı,hırsız) birbirlerine saldırabilir ve bu sayede iş deneyimi,nesne veya para kazanmayı amaçlarlar.


Mağaralar
Downhang Taş Mağarası(downhang stone cave) 4 kata sahiptir,her katta farklı seviyelerde canavarlar bulunur ve seviye katlar aşağıya indikçe yükselir.Buradaki canavarlar 61-70 seviyelerindedir.50.seviyeye gelmeden mağaralara girmek mümkün değildir ve önerilen ise 60. levelden itibaren burada deneyim kazanmanızdır.Bir öteki mağara düşük seviyeli oyuncular içindir ve Ch'in Mezarlığındadır(Ch'in Tomb) fakat henüz açılmamıştır
.

Alıntıdır]]>


İpekyolu
Joymax Co.
Geliştiren(ler) JOYMAX CO.
Dağıtıcı JOYMAX CO.
Planlayan JOYMAX CO.
Çıkış Tarihi 2005
Tür mmoRPG
Mode MMO
Reyting none
Platform Win 98/me/2k/XP
sistem Gereksinimleri Intel Pentium 3 800Mhz cpu,256Mb ram,3d grafik hızlandırıcılı geforce2 vga,DirectX 9.0b ve uyumlu ses kartı,3.0Gb boş hdd alanı,internet bağlantısı.
Kullanım Klavye,mouse

.(MMORPG) yakın geçmişte beta testleri aşamasını bitirmiş,şubat 21'de altın seviyeye geçmiş(full sürüm) ve tamamen bedava olarak sunulmuştur.Güney Koreli firma JOYMAX Co. tarafından sunulmaktadır. Oyunda ana tema olarak alınan konu ise İpekyoludur.


İpekyolu'nun temel olarak odaklandığı tema kervancılıktır.Oyun 20.seviyeden sonra oyuncuların 3 farklı meslekten birini tercih etmesine olanak tanır,bunlar ise ticaretci(trader),avcı(hunter)ve hırsızlıktır(thief).Ticaretcinin işi mallarını bir şehirden diğerine düşman saldırılarına maruz kalmaktan koruyarak taşımaktır.Mallar bir şehirden alınıp diğerinde satılır ve asıl değerinden kat kat yüksek fiyata satılır.Bu ise ticaretciye zorlu yolculuğunda verilmiş cömert bir ödül gibidir,fakat ticaretcinin taşıdığı malların değeri ne kadar yükselirse yolculuğu bir o kadar riskli hale gelecektir.Bazı oyuncularsa ticaretcileri perişan etmek için hırsız rolüne bürünürler.Hırsızın amacı ise ticaretcileri öldürmek,malları almak,ve kendi karları için satmaktır.Hırsızlar genellikle takım oyunu oynarlar,hedeflerini özenle seçip parti veya guild şeklinde saldırırlar.Avcılar ise bu iki meslek arasında biryerdedir.Onların hedefi ise hırsızları öldürmektir ve genellikle ticaretciler tarafından kiralanırlar ve kervan boyunca koruyucu görev üstlenirler.Herhangi bir işi başarı ile bitirmek karakterimize deneyim puanı kazandırır.(experince points)Bu puanlar mesleğinizin seviyesini yükseltmeye ve karakterinizin mesleği ile alakalı ekstra getiriler sağlamasına yararlar.Meslekler sabit değildir ve on dakikada bir değiştirilebilirler.Her nedense,ne zaman hırsız puanı kazansanız ticaretci ve avcı puanı kaybediyorsunuz.Bu diğer kombinasyonlar içinde geçerlidir.Bu arada oyuna İslami ve Avrupa ırklarının da gireceği bir güncelleme de planlanmaktadır.Bu bize yeni yetenek kağıtları ve silahlar,ve tahminen yeni başlangıç noktaları sağlayacaktır.İslami liderleri türk karakterler yapılmaktadır, ayrıca yeni canavarlar.

Amaç
İpek yolu diye bilinen bu uzun yolda birçok karakterin farklı amaçları vardır,macera dolu bu yolda,canavarları öldürerek güç kazanmak,şanını ve ününü yaymak genel amaçtır.Bununla birlikte aslında bu konu karakterinizi yaratırken kullandığınız model için çok da önemli değildir.


Topluluk
Oyunun oldukça geniş ve giderek büyüyen oyuncu topluluğu vardır ve yeni serverlara ingilizce konuşan topluluklar için gayet rağbet görmektedir.İpek yolu bir MMORPG olarak bütün oyuncuların aynı server ve aynı çevre içerisinde oynadığı bir oyundur.Oyuncular tek başına veya partilere katılarak oynayabilir(deneyim paylaşımlılar için 8-experience share-diğeri içinse 4 kişi olarak),nesnelerini tüccar olarak satabilir,ya da doğrudan takas edebilirler.Şimdiye kadar oyundaki son durum şöyledir,harita ana şehirlere bağlı olmak üzere 3 ana bölgeden oluşur bunlar ise Çin, Batı Çin ve Oasis Krallığıdır,bunlar ise yolculuk edilebilen,savaşılabilen,mağaralar ve eşsiz canavarların bulunduğu bölgelerden oluşur.İpek yolu büyük bir dernek(guild)sistemine sahiptir ve bu sistem büyük grupların dernek adı altında biraraya gelmesini sağlar.Bir dernek üyesi savaşırsa derneğinin seviye atlamasına yardımcı olacak dernek puanı kazanır ki yeni seviye ile dernek daha çok oyuncu alabilir ve başka yararları da olur.Bunların yanı sıra dernekçe ticaret yapmak mümkündür ayrıca düşman dernek de kabul edilinebilir.Normalde sadece üst seviye oyuncular dernek kurarlar,fakat öte yanda yine de düşük seviyeli oyuncuların yeteri kadar para sağlaması durumunda konu ile ilgili NPC(non player charecter-oyuncu olmayan karakter)aracılığı ile dernek kurması mümkündür.Son zamanlarda parti eşleştirme sistemi de oyuna dahil edilmiştir.Oyuncular parti listelerine partilerini ekleyip oyuncu arayabilirler ve bu yolla bir partiye katılmak mümkündür.Parti oluştururken istediğiniz level sınırını ve partinin asıl amacını belirleyebilirsiniz.Otomatik pot sistemi de son zamanlarda eklenmiştir.Bu özelliğe aksiyon penceresinden(action window),veya kısaca "T" tuşuna basarak erişebilirsiniz.Hatta aynı pencereden yine son zamanlarda eklenen "etkileyici hareket(charming action)"olarak adlandırılan tuşla da maymununuzu dans ettirebilirsiniz.



Grafikler/Ses
Oyun grafik ve oynanabilirlik açısından oldukça güçlü ve sesler ise ortalamanın üstünde olarak,eşsiz bir new age stili ile doğu tınıları yakalayıp oyuna gerektiği ambiyansı ve güçlü temayı veriyor.Neredeyse bütün meziyetler(skill),ataklar,ve marifetler(abilities)kendine özgü özel animasyonlar ve seslerle eşsiz bir biçimde donatılmış ve karakter modellemelerine de özenilmiş.


Karakter Geliştirme
Oyunda karakterlerimizin seviyesine göre ayrı ayrı avantajları bulunan unsurlar vardır. Bu unsurlar güç sstalıklarıyla(Force Masteries-tecniques) doğrudan ilişkilidir,bunlar:Ateş(fire), Buz(cold), Yıldırım(lightning) ve Güç(force), silah ustalıkları ise: Mızrak/Büyük Kılıç(Spear/Glavie),Kılıç/Jilet Kılıç(Sword/Blade),ve Ok(Bow)dur.Sabitlenmiş bir meziyet ustalığı yoktur ve bu tamamen sizin seçiminize bağlıdır.Meziyetler belirli bir ücret karşılığı geri de alınabilir.Meziyet puanlarınız ve deneyim puanlarınız birbirinden ayrı olarak yükselirler,böylece meziyetleriniz seviye atlarken istediğiniz şekilde geliştirebilirsiniz.Bu arada karakter yaratma size birçok size ayrı ayrı seçenekler vererek,kadın-erkek,istediğiniz vücut şekli,ve karakteristik özellikler olan boy ve kilo arasından seçiminizi yapmanıza izin verir.


Deneyim Kazanma
İpekyolunda karaterinizin kazandığı deneyim puanları tamamen sizin bir kabiliyet üzerindeki en yüksek seviyenizin karakter seviyenizle arasındaki puan farkıyla ilişkilidir.Bir canavarı öldürdüğünüzde oyun sizin en yüksek kabiliyet seviyenizi karakter seviyenizle karşılaştırır.Aradaki fark ne kadar büyük olursa kazanacağınız kabiliyet puanınız artacaktır(böylece kabiliyet puanı biriktirme denilen şey gerçekleştirmiş olacaksınız--sp farming--ki 1 ve 20 leveller arasında yapılması önerilir).Eğer aradaki fark az ise karakter seviyeniz için daha çok deneyim puanı elde edeceksiniz.

Eğer hızlı seviye atlamak istiyorsanız ustalık seviyenizi mümkün olduğunca yüksekte tutmanız gerekir,fakat unutmayın ki ileri seviyelerde kabiliyet puanı biriktirmek çok bezdirici bir uğraştır.


Silahlar
3 kategori içerisinden seçebileceğiniz 5 ayrı silah türü vardır,ana kategoriler ise;kılıç(sword),mızrak(polearm)ve ok'dur.Ok dışında her kategori kendi içerisinde büyüsel ve fiziksel güçlerine göre ikiye ayrılır.Kılıç grubunda,Kılıç(sword)daha yüksek büyü hasar gücüne sahipken daha az fiziksel hasar gücü vardır.Fakat kılıcın alternatifi olan Jilet Kılıç ise daha az büyüsel,fakat daha çok fiziksel hasar gücüne sahiptir.Aynı şekilde mızraklarda Büyük Kılıç(glaive)daha çok fiziksel daha az büyüsel hasar gücüne sahipken,Mızrak(spear)ise daha çok büyüsel ve daha az fiziksel hasar gücüne sahiptir.Kılıçlara ve Mızraklara nazaran Okların hem büyüsel hem fiziksel hasar güçleri daha az olmasına rağmen okun menzilli saldırı avantajı vardır.Kılıçların hepsi tek elle kullanılıyor olmasına rağmen kılıç kullanıcılarının kalkan taşıma seçenekleri vardır.


Giysiler/Zırhlar
Savunma teçhizatı 6 vücut bölgesine ayrılmıştır,bunlar;ayaklar,bacaklar,eller/kollar,omuz ve kafa'dır.Oyuncular bunun yanı sıra 2 büyülü yüzük,1 büyülü kolye,ve bir çift büyülü küpe takabilirler.(bunla beraber takılar oyuncunun görünümünde bir değişiklik yaratmazlar).Savunma teçhizatı ise 3 ana bölüme ayrılır,bunlar;Zırh(armor),Koruyucu(protector)ve Düz Giysi(garment)dir.Zırhlar en yüksek fiziksel defansa sahip olmalarına karşın en düşük büyüsel savunmayı sağlarlar ve koruyucular ile karışık giyinilebilirler,Koruyucular ise dengelenmiş bir fiziksel ve büyüsel defansa sahiptirler ve zırhlarla birlikte giyilebilirler.Komple olarak giyinilmiş bir koruyucu takım kullanıcıya %10 yürüme hızı ve mana kullanımda %10 azalma sağlar.Giysiler ise koruyucu veya zırhlarla beraber giyinilemezler,en düşük fiziksel defansa sahip olmalarına karşın en yüksek büyüsel defans sağlarlar.Takım olarak giyinilen giysiler kullanıcıya %20 yürüme ve %20 oranında mana kullanımda azalma sağlarlar.Bu üç tür savunma teçhizatı kendi içlerinde iyi dengelenmiştir ve yapacağınız tercihler ve farklı kullanım şekillerine, karakterinizin yapısına ve ortama göre de uyumludur.Teçhizatlar 8 farklı seviyededir ve yedinci seviyeye kadar NPC'lerden temin edilebilir.Yedinci seviyeden sonra kullanacağınız teçhizatlar sadece canavarlardan düşürülebilir veya diğer oyunculardan sağlanabilir.


Nesne Pazarı
Oyun ücretsiz olmasına rağmen son zamanlarda nesne pazarı oyuna eklenmiştir.Oyuncu kredi kartları vasıtası ile resmi siteden belirli ücretleri ödeyerek oyundaki hesabına oyunda "ipek" olarak geçen değeri aktarır.Belirlenen "ipek" değeri ile evcil hayvan gibi,deneyim çoğaltıcı belge(exp enhancin scroll)veya nesne satmak için açacağı dükkanının dekorasyonu değiştirecek kağıt vs..gibi çeşitli şeyler satın alınabilir.


Nesne Sınıfları
Halihazırda bulunan 4 farklı nesne türü vardır ve bu nesnelerin her biri kendine has özellikler barındırırlar.


Normal nesneler
Normal,ya da bir başka deyişle "beyaz" nesneler en çok karşılaştığımız nesnelerdir.Bu kategorideki tüm nesneler npc'lerden temin edilebilir ve kendi sınıflarının muhtemel en düşük değerlerine sahip olurlar.Örnek olarak,npc'den satın aldığınız bir silah genel olarak 2 kritiğe sahipken,daha yüksek kritiğe sahip silahlar kolaylıkla bulunabilirler.


Sihirli Nesneler
Sihirli nesneler bir ya da iki nesne modifiyesine sahip olup,sınırları ise karakterin ya str int puanlarını yükseltmekten,karakterin anormal durumlardan(donma,yanma gibi) daha az zamanda sıyrılmasına yardım etmeye kadardır.Öteki tip modifiyeler ise simya ile sağlanır,o da aşağıda açıklanmıştır.(alchemy)


Mühürlü Nesneler(seal)
Mühürlü nesneler ise gayet az rastlanan değişikliklerle bulundukları levelin üstündeki nesnelerin özelliklerine sahip olurlar.Yere düştüklerinde,kendilerine has görüntüleri onların normal itemlerden rahatlıkla ayırabilmektedir.Çantanızda ise,mühürlü nesneler yanıp sönerek parlarlar.Her nesne mühürlü olarak düşürülebilir.Bunlara rağmen mühürlü zırhlar size özel bir görüntü sağlamayacaklardır,fakat silahlar ve kalkanlar kendilerine özgü bir parıldama saçarlar.3 değişik seviyede mühürlü nesne vardır,bunlar:Yıldız MührüSad+5),Ay Mührü(+10),Güneş Mührü(+15),olarak sıralanırlar.


Dünyevi Olmayan Nesneler(ethereal)
Bu nesnelerin asıl özellikleri tamir edilememeleridir.Bu nedenle dayanıklılıkları da normal nesnelerden birkaç kat üstündür.Bu nesneler sadece eşsiz canavarlardan(unique boss)düşürülebilirler


Simya(alchemy)
Simya sistemi oyuncuların nesnelerini kolaylıkla geliştirmelerine olanak tanır.+1,+2 we daha üzeri nesneleri de hazır bir biçimde canavarlardan düşürmeniz de mümkündür.Bu artılar gösterildiği değerlerde o nesnenin kaç level yukarıda özelliklere sahip olduğunu gösterir.Örnek olarak 32 seviye bir kılıcın +3 modifiyelenmiş hali onu 35.seviyenin özelliklerine sahip olmasına olanak tanır.Silahlar ve kalkanlar +3'den itibaren beyaz titrek bir ışığa sahip olurken,+5 nesneler ise mor bir parıldama yayarlar.+7'de mavi bir parıldama,en yüksek artı seviyesinde yani +9'da ise altın parıldama yayarlar.


Yöntem
Simya yöntemi seçeneği karakterin hareketler(character actions) bölümünde yer alır.Bir nesneyi yükseltmek için oyuncu nesnesini uygun bölüme yerleştirmesi,ve yükseltmek istediğini nesnenin türündeki elixir'ini de yanına yerleştirmelidir.Oyunda 3 tür elixir bulunmaktadır,hepsi de canavarlardan düşerler we sırayla protector elixirler her tür zırha,aksesuar elixirleri ise mücevherlere,ve silah elixileri ise sadece silahlara uygulanabilmektedir.Kendi başlarına her nasılsa başarı oranı nispeten düşüktür.Şans tozları(lucky powder)her şehirde bakkal npc'lerinden(grocery npc)alınabilir.Fakat burada dikkat edilmesi gereken şans tozunun derecesidir(grade)nesnenizin derecesine göre şans tozu kullanmanız gereklidir.

Simyada başarı durumunda nesne bir seviye yükselir.Başarısızlık durumunda ise nesnenin dayanıklılığını kaybetme,bir o kadar kırılma yani komple kayıp mümkündür.Başarısızlık yüzdesi ise her başarılı yükseltmeden sonra otomatikman yükselir.


Nesne Değişiklikleri
Hali hazırda simya ile direk alakalı üç değişik modifiyeli nesne durumu mevcuttur,bunlar:ölümsüzlük(immortal)dayanıklılık(steady),ve şans(lucky)olarak ayrılır ve kullanım sayıları önceden üzerlerinde yazılı olduğu gibi belirtilmiştir.Ölümsüzlük nesneyi başarısız simya durumunda kırılmaktan kurtarır,dayanıklılık ise başarısız simyada nesnenizin dayanıklılık oranının düşmesini engeller(durabilty).Şans ise başarılı simya oranını arttırır.


Görevler
İpek yolunda birbirinden farklı birçok görev vardır,hemen hemen hepsi de görev NPC'sinin sizden istediği şeyler doğrultusunda belirli sayıdaki canavarı öldürüp istenilen nesneleri NPC'ye götürmektir.Bu görevlerin ödülleri çoğunlukla para,deneyim puanları,kabiliyet puanları,bazı görevlerde ise belirli nesneler(bunlar sağlık/mana potları gibi veya silah olabilir)ödül olarak alınabilir.Görevler sizin canavar daha fazla canavar öldürerek questi bitirme yolunda daha fazla deneyim puanı kazanmanıza vesile olurlar.Bu görevler sizin karakter seviyenize göre ayarlanmış olup,hangi bölgelerin sizin seviyeniz için güvenli olduğunu öğrenmenizi sağlarlar.


Çarpışma
Oyundaki çarpışmalar türünün diğer oyunlarına nazaran daha kullanıcı dostu ve daha görseller.Karakterin aldığı hasar,saldırı hızı ve menzili karakterin kullandığı silaha ve karakterin özelliklerine bağlıdır.Bir canavar öldürüldüğünde oyuncu için para ve nesneler bırakıyor.Bir dakika içerisinde bu nesneler alınmadığı takdirde diğer bir oyuncu bu nesneleri alabiliyor.Bu özellik oyuncuların birbirlerinin düşürdüğü nesneleri çalmaktan alıkoymaktadır.Karakter seviyesi beşi geçtikten sonra karakter öldüğünde bir miktar deneyim puanı kaybederler ve çoğunlukla doğmak için seçtikleri şehre yeniden dönerler,alternatif olarak başka bir oyuncu eğer canlandırma yeteneği varsa ölmüş karakteri canlandırabilir.Eğer bir oyuncu birden fazla kez ölürse üzerinden nesne düşebiliyor.Karakterler sağlık ve mana kazandıran nesnelere çok ihtiyaç duyuyorlar.Çıldırma durumu da oyunda mevcuttur(berserker mod),bu durum eğer oyuncu yeteri kadar canavar öldürmüşse çıldırma bölümü dolar,ve kullanıldığında karakter parlayan bir şeytansı bir canlıya dönüşür,bu karakterin saldırı,savunma ve hız özelliklerini bir süreliğine yükseltir.Bu nedenle de ya acil durumlarda,ya da güçlü canavarları öldürmek için kullanılır.Süre dolduğunda karakter normale döner ve çıldırma bölümü yeniden dolmaya başlar.Karakterlerin silahlarını güçlendirmek için kullandığı birçok büyü vardır.Böylece silahlar buz,ateş veya yıldırım ile güçlendirilebilir.Bunlar genellikle karakterin gücünü yükseltir ve her elementin her canavarda yaptığı etki farklıdır.Bu büyüler mana puanları kullanır ve kısa sürede biterler.


Önerilen karakter yapıları
a)Güç(STR)Yapıları

"Str/Fire ya da Ice/Glavie": Bu yapı fazlasıyla sağlık puanı ve fiziksel defansa sahiptir.Güçlü fiziksel hasar verme avantajları ile grup saldırılarında büyük canavarlara karşı koruyucu lider pozisyonundadır. "Str/Fire ya da Ice/Blade": Glavie kullanan yapıya nazaran daha düşük hasar verme kabiliyeti olmasına rağmen aynı özellikleri taşır.Kalkan taşıması ise saldırıları önlemek adına bu yapıya avantaj sağlar. "Str/Fire ya da Ice/Bow": Grup saldırılarında büyük canavarları öldürmek için daha iyi bir yardımcı bulamazsınız.Uzaktan yaptıkları güçlü fakat öteki yapılara göre biraz ağır kalan fiziksel saldırıları ile olay mahallinden en az hasar ile sıyrılanlar bu yapıda olanlardır.

b)Büyü(INT)Yapıları

"Int/Fire ya da Light/Spear": Bu yapı tahminen oyun içerisindeki en yüksek hasar gücüne sahip yapıdır.Bu güç 30.seviyede açılan ateş veya yıldırım saldırıları ile(fire and ligthning nuke) inanılmaz düzeylere ulaşır.

"Int/Fire ya da Light/Sword": Mızrak kullanan versiyonuna nazaran biraz daha düşük hasar verse de bu yapı da çok yüksek hasar gücüne sahiptir.Yine belirteceğimiz üzere kalkan kullanımı avantajları vardır.


Elementler
Elementler 4'e ayrılırlar bunlar;Ateş,Buz,Yıldırım ve Güç'tür.Güç sınıfı size kendinizi iyileştirme ve edilgen(passive) özellikleri vardır.Ateş sınıfının sağlam bir hasar gücü vardır ve hedefleri ayrıca yakarlar(belli bir zaman dilimi içerisinde belli derecede kademeli olarak).Buz nispeten az hasar gücü verir fakat hedefleri dondurma özellikleri vardır(hedefin saldırı hızını ve fiziksel hızını düşürür)ve hatta onları tamamen buz kütlesine çevirerek sabitleyebilirler.Yıldırım elementi ise yüksek bir hasar gücü vardır ve bunun yanında hedefin savunma yüzdesini düşürürler ki bu da hedefin daha fazla hasar almasına neden olur.Sürekli saldırı amacı gütmeyen öğretiler saldırı amacı güden öğretilere benzer özelliklere sahiptirler.Buz öğretileri düşmanı yavaşlatırken ateş öğretileri hasarı çoğaltır ve düşmanı yakar,yıldırım öğretisi ise hareket hızını çoğaltır ve hasımın savunma yüzdesini düşürür.Meziyetler nispeten birebir karşılaşma için dengelenmiştir,fakat belirli meziyetler belirli silahlarla daha iyi sonuçlar verir ve bu seçimler tamamen kullanıcıya kalmıştır.Elementlerin her türlü birleşimi ve karışık kullanımı mümkündür ve bu konuda herhangi bir kısıtlama yoktur


Birebir Karşılaşma
İpekyolunda birebir karşılaşmalar mümkündür(pvp).Karakter seviyeniz 10 olduktan itibaren NPC'lerden alacağınız farklı tür pelerinlerle şehrin dışında farklı renkten pelerin giyen biriyle karşılaşabilirsiniz.Pelerin karşılaşmalarında oyuncu deneyim puanı kazanmaz veya kaybetmez.Seviye 20'den sonra(ki karşıdaki oyuncunun da 20'den yüksek olması koşulu ile)hiçbir iş üstlenmeyen veya pelerin giymemiş bir oyuncuyu öldürmek sizi katil yapar.Katil olduğunuzda isminiz kırmızı yazar,bu sizin öteki oyuncular tarafından öldürülebilmenize olanak tanır.Eğer bir oyuncu katil durumundayken ölürse deneyim puanı,para veya nesne kaybedebilir.Farklı işlerdeki karakterler(ticaretci,avcı,hırsız) birbirlerine saldırabilir ve bu sayede iş deneyimi,nesne veya para kazanmayı amaçlarlar.


Mağaralar
Downhang Taş Mağarası(downhang stone cave) 4 kata sahiptir,her katta farklı seviyelerde canavarlar bulunur ve seviye katlar aşağıya indikçe yükselir.Buradaki canavarlar 61-70 seviyelerindedir.50.seviyeye gelmeden mağaralara girmek mümkün değildir ve önerilen ise 60. levelden itibaren burada deneyim kazanmanızdır.Bir öteki mağara düşük seviyeli oyuncular içindir ve Ch'in Mezarlığındadır(Ch'in Tomb) fakat henüz açılmamıştır
.

Alıntıdır]]>
<![CDATA[3 Yıllık Efsane Tekrar başlıyor ! Silkroad ...]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-3-Y%C4%B1ll%C4%B1k-Efsane-Tekrar-ba%C5%9Fl%C4%B1yor-Silkroad Tue, 14 Sep 2010 17:19:42 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-3-Y%C4%B1ll%C4%B1k-Efsane-Tekrar-ba%C5%9Fl%C4%B1yor-Silkroad
Ama ben yüksek lv char değil abilerimle aynı ortamda oynamak istediğim için NEPTUNE de 1 lv char açtım . 1-2 yıldır ara verdiğim oyunuma geri dönüyorum .
Neptunede 107 lv . Onunla oynuycam . Farm yapıyorum Free Ongda.

Charımdan 1 ss Smile]]>

Ama ben yüksek lv char değil abilerimle aynı ortamda oynamak istediğim için NEPTUNE de 1 lv char açtım . 1-2 yıldır ara verdiğim oyunuma geri dönüyorum .
Neptunede 107 lv . Onunla oynuycam . Farm yapıyorum Free Ongda.

Charımdan 1 ss Smile]]>
<![CDATA[isyutaru buldum!! :)]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-isyutaru-buldum Mon, 13 Sep 2010 11:11:53 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-isyutaru-buldum

Kesemedim 110 lwl elimden aldı ama cok sevinmemin tek nedeni hayatımda ilk defa uniqe bulmam Big Grin

[Resim: sro2010091310375467.jpg]


[Resim: sro2010091310381817.jpg]
Kafama attı gm sağolsun Big Grin]]>


Kesemedim 110 lwl elimden aldı ama cok sevinmemin tek nedeni hayatımda ilk defa uniqe bulmam Big Grin

[Resim: sro2010091310375467.jpg]


[Resim: sro2010091310381817.jpg]
Kafama attı gm sağolsun Big Grin]]>
<![CDATA[KutatguBilig-Event-Meteor Yağmuru]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Event-Meteor-Ya%C4%9Fmuru Sun, 08 Aug 2010 02:39:26 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Event-Meteor-Ya%C4%9Fmuru

Burdan...]]>


Burdan...]]>
<![CDATA[KutatguBilig-Ree_TR---Uruchi]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Ree-TR-Uruchi Wed, 04 Aug 2010 03:43:50 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Ree-TR-Uruchi Burdan.]]> Burdan.]]> <![CDATA[silkroada başlamak istiyorum]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-silkroada-ba%C5%9Flamak-istiyorum Tue, 03 Aug 2010 15:11:39 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-silkroada-ba%C5%9Flamak-istiyorum <![CDATA[KutatguBilig-Silkroad'da event'a giderse ne olur? İzleyin görün :)]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Silkroad-da-event-a-giderse-ne-olur-%C4%B0zleyin-g%C3%B6r%C3%BCn Fri, 30 Jul 2010 03:57:13 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-KutatguBilig-Silkroad-da-event-a-giderse-ne-olur-%C4%B0zleyin-g%C3%B6r%C3%BCn
]]>

]]>
<![CDATA[Silkroad Online Yıl 2029 =)]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Y%C4%B1l-2029 Sun, 25 Jul 2010 22:47:40 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Silkroad-Online-Y%C4%B1l-2029 # Joymax 354. Server olan Kayseri serverini açtı.
# Joymax yeni id ve şifre alma özelliğini rev6 ya devretti.
# 32. legend yeni ırk uzaylılar eklenicektir
# Oyundaki gbotlar karmaşa çıkardığı için onlara joymax janganın doğusunda yeni bir harita sundu. Ordaki moblar 1 hp li olup 4x para düşürmekte ve Gbot olmak şartı ile içeri almaktadır.... Devamını Gör
# GM'e küfür etmek için item mall'a 15 silk değerinde Gaymax-i Biiip sc si konulmuştur.
# 1 sonraki ay 230 Lv cap için kendinizi hazırlayın.
# Yeni Premium Kazık Plus'ı size duyuruyoruz. Bu premium ile 28 gün boyunca 220 lvl olup bittiğinde eski lvl inize geri dönersiniz. 1500 silk.Kaynakwh:
# İtem Malldaki botumuzun yeni updatei legent 31 den sonra sunulucaktır. Unutmayın ki bot kullanmak ban sebebidir.
# Yeni kale savaşı geldi kırıkkale savaşı
# 240 LW GELDİ HALA AT GELMEDİ
# Ong farm yapan charlardan dolayı ong'ların soyu tükendi.Joymax yeni ong'lar yaratmak için son kalan ong'u korumaya aldı ve klonlama çalışmalarına başladı

Alıntıdır..]]>
# Joymax 354. Server olan Kayseri serverini açtı.
# Joymax yeni id ve şifre alma özelliğini rev6 ya devretti.
# 32. legend yeni ırk uzaylılar eklenicektir
# Oyundaki gbotlar karmaşa çıkardığı için onlara joymax janganın doğusunda yeni bir harita sundu. Ordaki moblar 1 hp li olup 4x para düşürmekte ve Gbot olmak şartı ile içeri almaktadır.... Devamını Gör
# GM'e küfür etmek için item mall'a 15 silk değerinde Gaymax-i Biiip sc si konulmuştur.
# 1 sonraki ay 230 Lv cap için kendinizi hazırlayın.
# Yeni Premium Kazık Plus'ı size duyuruyoruz. Bu premium ile 28 gün boyunca 220 lvl olup bittiğinde eski lvl inize geri dönersiniz. 1500 silk.Kaynakwh:
# İtem Malldaki botumuzun yeni updatei legent 31 den sonra sunulucaktır. Unutmayın ki bot kullanmak ban sebebidir.
# Yeni kale savaşı geldi kırıkkale savaşı
# 240 LW GELDİ HALA AT GELMEDİ
# Ong farm yapan charlardan dolayı ong'ların soyu tükendi.Joymax yeni ong'lar yaratmak için son kalan ong'u korumaya aldı ve klonlama çalışmalarına başladı

Alıntıdır..]]>
<![CDATA[Efsane Oyuna Geri Dönüyor]]> http://forum.warrocktr.com/Konu-Efsane-Oyuna-Geri-D%C3%B6n%C3%BCyor Sat, 24 Jul 2010 00:57:51 +0300 http://forum.warrocktr.com/Konu-Efsane-Oyuna-Geri-D%C3%B6n%C3%BCyor